Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg våknet i natt og gikk på do, da var alt normalt. Så våknet jeg igjen etter et par timer av at jeg drømte "dodrømmer" Jeg følte meg kjempetissetrengt og gikk på do igjen. Da gjorde det vondt å tisse. Føles som om jeg blir mer trengt jo mer jeg tisser. Men det kom bare noen dråper. Da jeg reiste meg ble det enda værre. Prøvde å legge meg igjen, men det var vanskelig å sove. Sovnet til slutt og da jeg våknet igjen var det pyton. Men jeg måtte opp for å mate småen. Heldigvis har han oppført seg eksemplarisk i dag, og han sov videre etter å ha fått mat.

Jeg fikk i meg litt mat og tok et par smertestillende, og gikk å la meg igjen.

Nå føles det bedre, fordi den konstante "trengtheten" er dempet, men det er fortsatt ubehagelig å tisse.

Jeg har aldri hatt det sånn før. Kan det være blærebetenelse? Eller kan det være noen sammenheng med at jeg blødde litt? Tror jeg får mensen, selv om jeg ikke ventet den før om ei uke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52496-bl%C3%A6rebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bedre nå, men det gjør fortsatt vondt å tisse. Det gir seg heldigvis en stund etterpå.

Jeg har ikke blødd noe mer.

Jeg ble litt bekymret fordi vi skal reise på tur i morgen, håper dette ikke ødelegger ferien.

Men sånn som det er nå er det iallfall til å leve med.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52496-bl%C3%A6rebetennelse/#findComment-210368
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...