Gå til innhold

Noen som angrer på skilsmisse/separasjon?


Gjest ulykkelig

Anbefalte innlegg

Gjest ulykkelig

Er det noen her som har skilt eller separert seg, og i ettertid tenkt at det kanskje ikke var det riktige valget? Uff, jeg er så misfornøyd med ekteskapet mitt. Vi har to små barn sammen. Vi har det så lite koselig sammen. Går mest og irriterer hverandre og slenger bemerkninger. Vi er ikke enige om noen verdens ting. Klarer heller ikke å diskutere den minste ting uten å begynne å krangle. P.g.a. ungene føler jeg meg så usikker på om det å bryte ut er det riktige. Vi burde nok ha vært hos en eller annen rådgiver, men jeg vet ikke om noen her i Østfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ikke si så mye om mitt ekteskap, men nei, jeg angrer overhode ikke. Det var ingen impulshandling, men en gjennomtenkt greie. Jeg flyttet ut av 120 kvm til et 50 kvm kott av en leilighet med 2 barn - ikke fylt 3 og 5 på det tidspunkt - men vet du hva, livet ble deilig å leve igjen og jeg og jentene fikk det godt.

Så for meg var det riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...