Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest punkyB

Sussebass!! Gratulerer med overstått. Tilgi meg for at jeg glemte dagen din.

PS: Hvem er dette fruentimmeret som gratulerer deg over her? Punky et eller annet.... Har jeg grunn til å føle sjalusi?

Hadde jeg hatt en så lite oppmerksom kone hadde jeg kvitta meg med henne.

FY cona !!

Gjest Cona

Hadde jeg hatt en så lite oppmerksom kone hadde jeg kvitta meg med henne.

FY cona !!

Jeg har vært så opptatt i det siste med å velge ut ny skinnsalong til biblioteket vårt. Slikt tar tid, som du sikkert forstår. Jeg skal gjøre opp i kveld. Jeg skal straks piske hushjelpen inn på kjøkkenet slik at hun kan anrette en herlig 5-retters til min kjære. Jeg trenger vel ikke engang nevne hva desserten blir.

Gjest punkyB

Jeg har vært så opptatt i det siste med å velge ut ny skinnsalong til biblioteket vårt. Slikt tar tid, som du sikkert forstår. Jeg skal gjøre opp i kveld. Jeg skal straks piske hushjelpen inn på kjøkkenet slik at hun kan anrette en herlig 5-retters til min kjære. Jeg trenger vel ikke engang nevne hva desserten blir.

Tilslørte vestkantfruer som dessert ?? *S*

Du får stelle pent med han

Annonse

Sussebass!! Gratulerer med overstått. Tilgi meg for at jeg glemte dagen din.

PS: Hvem er dette fruentimmeret som gratulerer deg over her? Punky et eller annet.... Har jeg grunn til å føle sjalusi?

PunkyB er et rasedyr av et kvinnfolk, høy, mørk, mystisk...

Men, jeg har jo deg kjære, og da har jeg jo hendene fulle.

Forøvrig er det ikke unaturlig at du glemte fødselsdagen min når du var så opptatt med å pleie meg.

Gjest Cona

PunkyB er et rasedyr av et kvinnfolk, høy, mørk, mystisk...

Men, jeg har jo deg kjære, og da har jeg jo hendene fulle.

Forøvrig er det ikke unaturlig at du glemte fødselsdagen min når du var så opptatt med å pleie meg.

Jeg kjenner sjalusien stikker litt i meg nå. Men det er ikke verre enn at jeg kunne tenke meg å ha denne punkyB med på en av disse trekantene som vi har snakket om så mange ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...