Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Rart du skulle nevne det der; Snuppa på 13 dro på fotballturnering til Danmark i dag, og før hun reiste så gned hun kosedyret sitt godt ned i puta som katten pleier å ligge på. Hun ville ha kattelukta med seg på turen. :-)

Jeg skjønner henne godt jeg. Den lukta forbinder vi vel meg gode opplevelser også.

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• naiv

9

• Wulfi

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Kom nettopp på at hun jammen har tatt med seg katteteppet også. DA snakker vi pels! *Ghulp*

Litt sånn prinsesse-på-erten tendenser, for hardt å bare ligge på luftmadrass.

Ja, nå vel sesongen for fotballturneringer begynt. Huttetu. Jeg har hatt to som har spilt fotball i mange år. Mannen min var tidvis oppmann for begge lagene. Jeg sier ikke mer....hehe.

Jeg vet hvordan det er å være fotballenke.

Gjest retvizan

Ja, nå vel sesongen for fotballturneringer begynt. Huttetu. Jeg har hatt to som har spilt fotball i mange år. Mannen min var tidvis oppmann for begge lagene. Jeg sier ikke mer....hehe.

Jeg vet hvordan det er å være fotballenke.

Her er det høvdingen som er enkemann. Jeg prøver å få med meg alle kampene. Brøler og bykser ukontrollert på sidelinja, he he. I går ble jeg til og med jagt ut av banen. :-/

Gjest Raglan

Er du her ennå? Skal ikke du på tidlig vakt da?!

Her i heimen stemmes det aldri, her bestemmes. ;-)

Jeg har A i morgen og A D A i helgen.

Det betyr å sykle forbi hester torsdag ( med hentehjelp) sykle fredag og søndag. Ikke lørdag da jeg skal på D...........da kreperer jeg på tom mage

Her er det høvdingen som er enkemann. Jeg prøver å få med meg alle kampene. Brøler og bykser ukontrollert på sidelinja, he he. I går ble jeg til og med jagt ut av banen. :-/

Jeg var jo selvfølgelig tilstede ved hjemmekampene . Ellers så hadde jo gubben bilen full av fotballspillere.

Jeg har også vært så ivrig selv, men prøvde med "positiv skriking", men det var andre som ikke gjorde det.... jeg har sett og hørt veldig mye rart på sidelinja, ja Hehe.

Gjest retvizan

Jeg var jo selvfølgelig tilstede ved hjemmekampene . Ellers så hadde jo gubben bilen full av fotballspillere.

Jeg har også vært så ivrig selv, men prøvde med "positiv skriking", men det var andre som ikke gjorde det.... jeg har sett og hørt veldig mye rart på sidelinja, ja Hehe.

Positiv skriking, huh? Hvordan karakteriserer du denne: Dere er faen ikke her for å ha det gøy, dere er her for å VINNE!!!

Blir bare så enormt engasjert, vettu. En gang sparke jeg trener'n i leggen, he he. Står jo konstant å skyggesparker på sidelinja, og så kom trener'n litt for nær. Han tok det med godt humør da. ;-)

Positiv skriking, huh? Hvordan karakteriserer du denne: Dere er faen ikke her for å ha det gøy, dere er her for å VINNE!!!

Blir bare så enormt engasjert, vettu. En gang sparke jeg trener'n i leggen, he he. Står jo konstant å skyggesparker på sidelinja, og så kom trener'n litt for nær. Han tok det med godt humør da. ;-)

Skyggesparking kan jeg alt om. :-) Men jeg ble flau på andres vegne da de kom med stygge karakteristikker av det andre laget., eller ens unge fikk huden full fordi h*n ikke nådde ballen o.l.

Jeg innrømmer glatt at jeg hadde mange stygge tanker/følelser inne i meg, men måtte bare stålsette meg - slitsomt var det...Tilslutt inntok jeg en gi-faen-holdning og tok det som en lek , så lenge som jeg greide det.....

Annonse

Gjest Raglan

Nå må du se å få gammelrævva i gir.

Rise and shine!

Murmeldyr ?? Å nei, du gamlemor.

Det er noen som har et liv utenom DOL...................man logger da seg ikke på før frokost - gjør man vel.

Er på jobb og SYKLET. Nestkommanderende ( NK) kommer for å få meg forbi de enormt svære dyra.

Gjest retvizan

Murmeldyr ?? Å nei, du gamlemor.

Det er noen som har et liv utenom DOL...................man logger da seg ikke på før frokost - gjør man vel.

Er på jobb og SYKLET. Nestkommanderende ( NK) kommer for å få meg forbi de enormt svære dyra.

Frokost er for pyser. Jeg har vært oppe siden kl 8, og har ennå ikke spist frokost.

Har de ikke tvangstrøyer på jobben din? NK tar sikkert oppdraget med å tre dem på hestene.

Gjest Raglan

Frokost er for pyser. Jeg har vært oppe siden kl 8, og har ennå ikke spist frokost.

Har de ikke tvangstrøyer på jobben din? NK tar sikkert oppdraget med å tre dem på hestene.

NK loser meg pent og pyntelig forbi samtidig som han snakker beroligende til sin lille fru.

" Så.så pus - dette går så bra så. ;-)

Gjest Raglan

Og det sluker du rått?

Her er det ikke snakk om å sluke noe rått - her er det snakk om fakta.

Er jeg ikke ØK ,og ligger ikke NK under meg i rang da ??

Har NK fått beskjed om å trøste, så trøster han.Og har han fått beskjed om å sykle 7 km. for å hente meg - ja så sykler han 7 km da.

Noe annet ville vært utenkelig ;-)

Gjest retvizan

Her er det ikke snakk om å sluke noe rått - her er det snakk om fakta.

Er jeg ikke ØK ,og ligger ikke NK under meg i rang da ??

Har NK fått beskjed om å trøste, så trøster han.Og har han fått beskjed om å sykle 7 km. for å hente meg - ja så sykler han 7 km da.

Noe annet ville vært utenkelig ;-)

Og etterpå får du ligge øverst?

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...