Gå til innhold

Voksen kvinne forelsket i 15åring


Gjest kvalmt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Våril

Hvorfor er det kvalmt når en kvinne gjør det..? Er det ikke kvalmt med menn som forelsker seg i tenåringsjenter, eller er det greit..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvalmt

Hvorfor er det kvalmt når en kvinne gjør det..? Er det ikke kvalmt med menn som forelsker seg i tenåringsjenter, eller er det greit..?

Selvsagt er ikke det greit når det gjelder menn! Hvor fikk det det fra at jeg syntes det var greit????

Hvis du virkelig ikke skjønner hva som er kvalmt med det har du et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Selvsagt er ikke det greit når det gjelder menn! Hvor fikk det det fra at jeg syntes det var greit????

Hvis du virkelig ikke skjønner hva som er kvalmt med det har du et problem.

Jeg trodde kanskje at du ikke syntes det var like ille ¨når det gjaldt menn, siden du skrev "voksen kvinne". Men der misforsto jeg.

Om jeg synes det er kvalmt eller ikke kommer ann på hva du mener er en voksen kvinne. Sikter du til Gry Hosein saken...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvalmt

Jeg trodde kanskje at du ikke syntes det var like ille ¨når det gjaldt menn, siden du skrev "voksen kvinne". Men der misforsto jeg.

Om jeg synes det er kvalmt eller ikke kommer ann på hva du mener er en voksen kvinne. Sikter du til Gry Hosein saken...?

Jeg skrev kvinne fordi jeg sikter til en kvinne jeg kjenner. Hun er forelsket i en nabogutt. Denne kvinnen er 35 år gammel, hun har selv barn. Gift er hun også men mannen er mye borte fordi han jobber i nordsjøen.

Hun har selv sittet og sagt at hun er forelsket i denne gutten. Og jeg blir skikkelig kvalm når jeg hører henne legge ut om hvor deilig han er.....denne tenåringsgutten som så vidt har fylt 15 år. Det hender denne gutten passer hennes barn, så de har en del kontakt. Jeg har sagt til henne hva jeg mener om hennes forelskelse, men det bare ler hun av og mener at jeg er fordomsfull.

Jeg lurer på hva som skjer i hodet på kvinner som kan sitte og si at en 15 år gammel gutt er deilig på den måten.

Det samme gjelder selvsagt for menn, jeg synes det er like kvalmt når de legger seg etter jenter i tenårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min oldefars søster fikk barn med en kamerat av sin unge sønn, om man kan stole på kirkebøkene da................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er interessant å se mønsteret at f eks gutten på 15 år syns det var uhyre spennende og oppsøkte kvinnen på 30 flere ganger. Han holdt det hemmelig for foreldrene i lengre tid, som til slutt oppdaget forholdet og anmeldte det. Dama fikk 1 år fengsel. At gutten ikke så ut til å ta skade av det var en formildende omstendighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Jeg skrev kvinne fordi jeg sikter til en kvinne jeg kjenner. Hun er forelsket i en nabogutt. Denne kvinnen er 35 år gammel, hun har selv barn. Gift er hun også men mannen er mye borte fordi han jobber i nordsjøen.

Hun har selv sittet og sagt at hun er forelsket i denne gutten. Og jeg blir skikkelig kvalm når jeg hører henne legge ut om hvor deilig han er.....denne tenåringsgutten som så vidt har fylt 15 år. Det hender denne gutten passer hennes barn, så de har en del kontakt. Jeg har sagt til henne hva jeg mener om hennes forelskelse, men det bare ler hun av og mener at jeg er fordomsfull.

Jeg lurer på hva som skjer i hodet på kvinner som kan sitte og si at en 15 år gammel gutt er deilig på den måten.

Det samme gjelder selvsagt for menn, jeg synes det er like kvalmt når de legger seg etter jenter i tenårene.

Jo 15 år er drøyt for en på 35..! Han er jo ikke "lovelig" engang. Men jeg synes en gutt på 17-18 kan være råsexy :-) Jeg er 31...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil være anonym

Det er interessant å se mønsteret at f eks gutten på 15 år syns det var uhyre spennende og oppsøkte kvinnen på 30 flere ganger. Han holdt det hemmelig for foreldrene i lengre tid, som til slutt oppdaget forholdet og anmeldte det. Dama fikk 1 år fengsel. At gutten ikke så ut til å ta skade av det var en formildende omstendighet.

Hvordan vet du at gutten ikke tok skade av det?

Min eksmann ble misbrukt av en kvinne da han var 16 år gammel. Han flyttet hjemmefra da han var 16 år, og leide hybel hos denne kvinnen. Der og da syntes han at det var spennende nok. Først senere i livet har han følt hva dette egentlig dreide seg om....en kvinne som utnyttet en ung gutt seksuelt. Og tok han skade av det følelsesmessig? Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er kvalmt. Men jeg syns heller ikke hun bør handle på disse følelsene. Han er for ung, under seksuell lavalder, og under halvt så ung som henne. Her må hun være voksen og styre seg.

Men kvalmt? Næh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Hvordan vet du at gutten ikke tok skade av det?

Min eksmann ble misbrukt av en kvinne da han var 16 år gammel. Han flyttet hjemmefra da han var 16 år, og leide hybel hos denne kvinnen. Der og da syntes han at det var spennende nok. Først senere i livet har han følt hva dette egentlig dreide seg om....en kvinne som utnyttet en ung gutt seksuelt. Og tok han skade av det følelsesmessig? Ja.

Fordi du og andre fordømte han for det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev kvinne fordi jeg sikter til en kvinne jeg kjenner. Hun er forelsket i en nabogutt. Denne kvinnen er 35 år gammel, hun har selv barn. Gift er hun også men mannen er mye borte fordi han jobber i nordsjøen.

Hun har selv sittet og sagt at hun er forelsket i denne gutten. Og jeg blir skikkelig kvalm når jeg hører henne legge ut om hvor deilig han er.....denne tenåringsgutten som så vidt har fylt 15 år. Det hender denne gutten passer hennes barn, så de har en del kontakt. Jeg har sagt til henne hva jeg mener om hennes forelskelse, men det bare ler hun av og mener at jeg er fordomsfull.

Jeg lurer på hva som skjer i hodet på kvinner som kan sitte og si at en 15 år gammel gutt er deilig på den måten.

Det samme gjelder selvsagt for menn, jeg synes det er like kvalmt når de legger seg etter jenter i tenårene.

Man bør i alle fall holde kjeft om det! :-) Det finnes sikkert like mange "gamle griskjerringer" som det finnes "gamle griser" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er interessant å se mønsteret at f eks gutten på 15 år syns det var uhyre spennende og oppsøkte kvinnen på 30 flere ganger. Han holdt det hemmelig for foreldrene i lengre tid, som til slutt oppdaget forholdet og anmeldte det. Dama fikk 1 år fengsel. At gutten ikke så ut til å ta skade av det var en formildende omstendighet.

Må få tillegge at strafferammen er 3 år for å ta en under 16, mens den er 6 år å ta en under 14. Forøver må være over kriminell lavalder, ellers koker det litt bort i kålen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få tillegge at strafferammen er 3 år for å ta en under 16, mens den er 6 år å ta en under 14. Forøver må være over kriminell lavalder, ellers koker det litt bort i kålen...

usj - ikke si "ta" da - for da er det forbudt uansett alder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Må få tillegge at strafferammen er 3 år for å ta en under 16, mens den er 6 år å ta en under 14. Forøver må være over kriminell lavalder, ellers koker det litt bort i kålen...

Skal det ikke være lammekjøtt i FåriKål ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

usj - ikke si "ta" da - for da er det forbudt uansett alder....

Jeg vil kalle det å ta, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...