Gå til innhold

Når stenger matbutikker i dag?n/t


naiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo stenger kl 6 her i byen i alle fall. Mange som ikke var klar over det og forsøkte å forhandle med vaktene eller gikk rett på glassdøra*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo dessverre stengte dei kl 18.

Og her sit eg, utan mjölk. Utan bröd. Utan pålegg (på det miserable brödet eg må ta opp frå fryser'n). Utan frukt. Utan egg - eg som hadde gleda meg til å lage vaflar :-(

Og utan pengar. Berre ei gedigen mengde med tomflasker eg skulle pante for å få handle mjölk og banan med i det minste. Men kan ein gå inn på bensinstasjonen og handle svindyre varer for tomflasker? NEI.

Har du mat, da? Håper du ikkje hadde tenkt å handle inn til stort middagsselskap i morgon, da... Da blir det SÅ göy :-/

Eg hugsa vel ikkje på at det er "laurdagsstenging" i dag. Innbilte meg tilogmed at i morgon var ein vanleg dag. Så sånn kan det gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...