Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg onanerte for noen måneder siden, mens penis var veldig stiv og pekte oppover, bøyde jeg den nedover helt til jeg hørte en lyd som om noe ble revet av og jeg ble helt slapp og rar i hele kroppen. Siden dette har jeg hatt problemer med å få ereksjon, selv når jeg onanerer, penis er liksom bare halvfull og hodet er ikke hardt i det heletatt. Dette opplever jeg også når jeg skal ha sex. At jeg ikke får ereksjon i det heletatt. Finnes det noen natur-preparater man kan få kjøpt reseptfritt som bedrer potensen?. Dette er veldig viktig for meg og jeg tør ikke snakke med lege om det så jeg håper på relevante og seriøse svar! -Gutt 17.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52579-onanering-f%C3%B8rte-til-slapp-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Etter det du beskriver høres det ut som om du har påført deg selv en skade i veggen av svamplegemet da du bøyde den ned til du hørte at noe sprakk. - Sannsynligvis vil dette gro og bli bra på nytt. - Men pass på at du ikke får knekk på penis når den er stiv.

Det er nok hverken midler på eller uten resept som kan hjelpe på dette.

Etter det du beskriver høres det ut som om du har påført deg selv en skade i veggen av svamplegemet da du bøyde den ned til du hørte at noe sprakk. - Sannsynligvis vil dette gro og bli bra på nytt. - Men pass på at du ikke får knekk på penis når den er stiv.

Det er nok hverken midler på eller uten resept som kan hjelpe på dette.

..når det har gått så lang tid og jeg fortsatt har problemer? Det er vel omlag 6 måneder siden dette skjedde. Jeg er veldig langt nede psykisk om dagen og føler meg ganske rådvill, så det hadde vært en oppløfter å fått en betryggelse på at dette leger seg selv. Hvis det ikke gjør det, hva må i såfall gjøres? Hadde vært kjempebra å fått svar. På forhånd, Takk!

• 1 måned senere...
Gjest Justafriend

..når det har gått så lang tid og jeg fortsatt har problemer? Det er vel omlag 6 måneder siden dette skjedde. Jeg er veldig langt nede psykisk om dagen og føler meg ganske rådvill, så det hadde vært en oppløfter å fått en betryggelse på at dette leger seg selv. Hvis det ikke gjør det, hva må i såfall gjøres? Hadde vært kjempebra å fått svar. På forhånd, Takk!

Eg har opplevd noko av det same. Det har vore vanskeleg eller umogeleg og få ereksjon, og av og til har penis vore veldig blodfylt og det har vore smerter mellom anus og pungen. Legen min fann ingen feil, og urologen eg konsulerte (etter henvisning frå legen) sa det det kan vere rift i hinna som omsluttar penis. Dette ville gro sa han, og det har det også gjort. Det er no nesten seks månadar sidan det skjedde, og eg får reisning, berre ikkje fullt så godt som før. Men eg trur at det ordnar seg (innan 12 mnd. i flg. urologen). Så slapp av, men gå gjerne til legen, for jølv om han ikkje kan seie noko no er det god trøyst. Dette er noko av det verste som kan skje ein mann, men kroppen er fantastisk, og det meste gror til igjen. Evt. operasjon er berre aktuelt i alvorlige tilfeller dersom sjølve svampelegemet er knust eller fysisk knekt, noko eg ikkjt trur kan skje i tilfeller som vårt. God bedring. Hugs at det ikkje er flaut og gå til legen (du har krav på mannlig lege, og han skjønar situasjonen godt).

Eg har opplevd noko av det same. Det har vore vanskeleg eller umogeleg og få ereksjon, og av og til har penis vore veldig blodfylt og det har vore smerter mellom anus og pungen. Legen min fann ingen feil, og urologen eg konsulerte (etter henvisning frå legen) sa det det kan vere rift i hinna som omsluttar penis. Dette ville gro sa han, og det har det også gjort. Det er no nesten seks månadar sidan det skjedde, og eg får reisning, berre ikkje fullt så godt som før. Men eg trur at det ordnar seg (innan 12 mnd. i flg. urologen). Så slapp av, men gå gjerne til legen, for jølv om han ikkje kan seie noko no er det god trøyst. Dette er noko av det verste som kan skje ein mann, men kroppen er fantastisk, og det meste gror til igjen. Evt. operasjon er berre aktuelt i alvorlige tilfeller dersom sjølve svampelegemet er knust eller fysisk knekt, noko eg ikkjt trur kan skje i tilfeller som vårt. God bedring. Hugs at det ikkje er flaut og gå til legen (du har krav på mannlig lege, og han skjønar situasjonen godt).

Tusen takk for innlegget ditt! Det hjalp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...