Gå til innhold

statens innkrevningssentral


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hvis en person får trekk på lønna si fra arbeidsplassen fra statens innkrevningssentral, hva har denne personen evt. gjort da?Hva er egentlig statens innkrevingssentral?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dimi

Kan være bøter, forelegg o.l. Hva denne personen har gjort, kan han/hun velge å holde for seg selv, så lenge det ikke påvirker arbeidsforholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Det kan være hva som helst der det foreligger rettslig tvangsindrivning etter at vedkommende har nektet, eller ikke tidligere har kunnet gjøre opp for seg på normal måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Kan være bøter, forelegg o.l. Hva denne personen har gjort, kan han/hun velge å holde for seg selv, så lenge det ikke påvirker arbeidsforholdet.

bare lurte jeg, hva de egentlig drev med. når en person har samlet gjeld hos statens innkrevingssentral på rundt 200.000, og blir trukket i lønna..

har ikke vært og snoket altså, men personen forsnakket seg og sa hersens....påfpgsdkjvlsdjhsig

!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

bare lurte jeg, hva de egentlig drev med. når en person har samlet gjeld hos statens innkrevingssentral på rundt 200.000, og blir trukket i lønna..

har ikke vært og snoket altså, men personen forsnakket seg og sa hersens....påfpgsdkjvlsdjhsig

!!!

Høres ut som en tidligere personlig konkurs som må gjøres opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnebidrag kan det være. Har personen latt være å betale barnebidrag over noen år, hoper det seg raskt opp. Jeg vet ikke om statens lånekasse også oversender kunder dit, som de ikke får inn pengene av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uffameg

Alle forenklete forelegg går via Innkrevingssentralen.

Så hvis du får en fartsbot eller dømmes for noe, så havner ditt forenklede forelegg i S. Innkrevingssentral.

Vet det, jeg fikk nemlig en bot i forrige uke. Ikke noe innen trafikk, men litt verre. 4000 skal betales, eller 8 dager i fengsel.

Uffameg, jeg som er en helt vanlig mamma, fikk sjokk av det skumle brevet. Men det burde jeg tenkt på før osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...