Gå til innhold

En hyggelig kontroll :o)

Anbefalte innlegg

I går var jeg med de to yngste på barneklinikken (samletime, det var jammen lurt!). Nora på 6 år ble behørig undersøkt, og ble funnet i tip-top-shape. Etter en periode med mye tetthet og opptrapping av Flutiden, er nå lungene klare og fine igjen.

Nok en gang har effekten av opptrapping gitt resultater, det slår sjelden feil. Så nå kan vi trygt trappe ned til 2 x 2 igjen, etter i noen uker ha brukt 3 x 2 med Flutide. Siden hun var så fin i lungene slapp hun å ta blodprøve også, det lille ansiktet var så fornøyd og skinte som en sol, og for en gangs skyld var det hyggelig å være hos legen, syntes lille Nora. (og mamma) :o)

Jeg er så glad at jeg kunne slått hjul oppe på dataskjermen! I stedet benytter jeg sjansen til å dele det med dere, for det er jo dager som er gode for oss atmatikere også, ikke sant? De må en ta ekstra godt vare på. (jeg håper dere tar det for det det er, og ikke blir irritert over at jeg lar gleden min gå utover dere. Til trøst kan jeg jo nevne at jeg selv sliter litt med pusten for tiden. :op )

;o)

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52683-en-hyggelig-kontroll-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei skjære deg da Poetica. du må jo ikke ta d sånn. ( " selv om jeg kanskje skjønner 1 av de grunnene, til at du tenker & føler d på 1 sånn måte " ).

d er jo bare så hygelig å få 1 oppmuntring fra noen som har det litt bedre.

d må jo kunne gå ann å glede seg sånn aldri så bitte litte granne på andres vegne også. synes jeg i hvertfall da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52683-en-hyggelig-kontroll-o/#findComment-211614
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...