Gå til innhold

hvordan selge/bytte åpnet parfyme?


Gjest martha

Anbefalte innlegg

Gjest martha

Jeg fikk en parfyme til bursdagen min nå nettopp, den parfymen i en flaske formet som en kvinnekropp med et metallkorsett av Jean Paul Galtier. Jeg liker ikke denne parfymen, men visste ikke at det var den.

Jeg fikk den inni en metallboks med forsegling, og denne åpnet jeg naturligvis for å se hvilken parfyme det var. Dermed får jeg ikke byttet den i butikken igjen! Flasken er urørt, og jeg syns det er litt sløsing å bare la den stå og støve ned.

Er det noen steder jeg kan få solgt denne eller er det mulig å få byttet den ved å si noe lurt til ekspeditrisene? (det er ingen av mine venninner eller familie som bruker den).

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det tror jeg ikke. Ingen butikk med respekt for seg selv ville ta tilbake et produkt med brutt forsegling. At du ikke har trikset med det kan forsåvidt være sant, men det vet jo ikke butikken. Ville du kjøpt en parfyme som du visste hadde vært åpnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...