Gå til innhold

sex + mann som klager


Gjest astera

Anbefalte innlegg

Gjest astera

Her hører man mye om kvinner som ikke orker sex..... hva gjør man når MANNEN begynner å "klage" da? Det er jo like frustrerende! I det siste har han begynt å ymte frempå om at jeg "sliter han ut" !!! Han sier det riktignok med et smil - men er 2 ganger daglig for mye for en mann i sin beste alder???? Han sier han aldri har opplevd bedre sex - og da syns jeg jo han burde være glad.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dagen derpå

2 ganger daglig?? Jeg _tror_ jeg hadde tatt reper'n forlengst.

To ganger pr dag ? ikke hele uka nei. Men i bakfylla blir jeg så vivril.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Nei, ikke for mye. Bare fortsett slik du.

En annen ting er at to ganger per dag nok er mer enn de fleste. Vil tro det er 2-3- ganger pr uke for et normalt forhold.

Når du holder slikt tempo kan du være bomsikker på en ting: Han har aldri i verden mulighet til å være utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...