Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....at du må ofres for å få tilbake småprat.

Husj!

Av sted med deg nå!

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lionn

18

• kie

14

• Singularity

7

• naiv

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan
Skrevet

Det blir muligens nødvendig med div dilldall. Det får du ta som en mann. Men bare det. Ikke det andre.

Singularity
Skrevet

Er stygt redd for at det ikke er nok...

Lionn hadde ingenting å gjøre med nedleggelsen av Småprat - og det er vel lite sannsynlig at DOL er interessert i å gjeninnføre Småprat nå som de nettopp har redusert webmasterovervåkningen her.

Gjest retvizan
Skrevet

Lionn hadde ingenting å gjøre med nedleggelsen av Småprat - og det er vel lite sannsynlig at DOL er interessert i å gjeninnføre Småprat nå som de nettopp har redusert webmasterovervåkningen her.

Jeg er sikker på at kie med glede tar på seg webmastervervet. Kan muligens holde stengt under de mest rabiate pms-periodene hennes. ;-)

Skrevet

Joda, det er min skyld at småprat ble nedlagt. *Stolt*

Gjest retvizan
Skrevet

*Klø seg i nøtta*

Ønsker du å forklare?

Du skal bestikke webbis.

Singularity
Skrevet

Joda, det er min skyld at småprat ble nedlagt. *Stolt*

Hvordan fikk du til det, da ?

Skrevet

Du skal bestikke webbis.

Nei, ikke det. Jeg kan gjøre mye, men ikke det. Jeg har pult så mye det siste døgnet, at å pule webbis nå ikke er fysisk mulig.

Skrevet

Hvordan fikk du til det, da ?

Man røper da ikke slike hemmeligheter.

Gjest retvizan
Skrevet

Nei, ikke det. Jeg kan gjøre mye, men ikke det. Jeg har pult så mye det siste døgnet, at å pule webbis nå ikke er fysisk mulig.

Du kan få et par timer å ta deg inn igjen på.

Skrevet

Du kan få et par timer å ta deg inn igjen på.

Jeg tror jeg heller overlater det til deg. Jeg driter i småprat. Det var jo jeg som fikk det stengt.

Singularity
Skrevet

Jeg er sikker på at kie med glede tar på seg webmastervervet. Kan muligens holde stengt under de mest rabiate pms-periodene hennes. ;-)

Høres bra ut :-)

Men kie klarer vel å håndtere webmaster-jobben selv med Lionn - slik at vi kan få i både pose og sekk ?

Gjest retvizan
Skrevet

Jeg tror jeg heller overlater det til deg. Jeg driter i småprat. Det var jo jeg som fikk det stengt.

Jeg ramler bare av.

Gjest retvizan
Skrevet

Høres bra ut :-)

Men kie klarer vel å håndtere webmaster-jobben selv med Lionn - slik at vi kan få i både pose og sekk ?

Pose og sekk høres bra ut. Hvorfor nøye seg med lite osv..;-)

Skrevet

Jeg ramler bare av.

Du får sørge for å ha med deg noen som kan holde deg på plass da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...