Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oss gigantmager i mellom: visste du at de såkalte funkbuksene fra Sefa (Sarp) er heeeelt ålreite å gå i? Ingenting som strammer ubehagelig noe sted, selv med sf-mål i skyene..

Sjøl har jeg to vanlige og en snekkerbuksevariant fra den gang jeg jobbet i helsestudio. Topp for en som er lei av de evinnelige stretch-hylstrene hos H&M.. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52765-mettewa-og-luniflux/#findComment-211720
Del på andre sider

Har vel sovet leeenge allerde du, tenker jeg :-)

Det var så koselig i dag, så :-) Skal love deg at vi hadde to trette barn i baksetet. De sovnet fort! Selvfølgelig må det gjentas, og verandaen vår skulle vel få plass til oss alle sammen? Vi må bare huske å handle først ;-)

Nå er jeg akkurat ferdig med dagens gjøremål; har lagd lapskaus til alle "barna" mine som jo skal være hjemme alene(?) hele helgen fordi mor jobber.

Måtte jo lage et lite plaster på såret, i og med at jeg hadde spist opp karbonadene deres ;-)

Skulle selvfølgelig ha lagt meg for over en time siden, men det var det, da...

Nå skal jeg opp om fem og en halv time....*gjesp*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52765-mettewa-og-luniflux/#findComment-211781
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...