Gå til innhold

FU: må du ligge på den våte flekken ?


Gjest NysgjerrigPer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ulv I Fårikål

Hvis det er laken det snakkes om her: det fins da håndklær og engangslaken. Åsså spørs det hvem som er under og over. Hvem som bidrar mest spørs om det er en dildo eller et menneske som er partner, eller om det er flere der. Er det dildo eller du er alene er det ikke tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulv I Fårikål

Hvis det er laken det snakkes om her: det fins da håndklær og engangslaken. Åsså spørs det hvem som er under og over. Hvem som bidrar mest spørs om det er en dildo eller et menneske som er partner, eller om det er flere der. Er det dildo eller du er alene er det ikke tvil.

Et råd: kjøp ikke mørkeblå eller mørke farger på laken, det er falut å henge dem ut til tørk med en hvit flekk midt på der guffa har tatt fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et råd: kjøp ikke mørkeblå eller mørke farger på laken, det er falut å henge dem ut til tørk med en hvit flekk midt på der guffa har tatt fargen.

Det er nok noen som ville ha vært stolt av flekken også..Hatt det som bevis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er nok noen som ville ha vært stolt av flekken også..Hatt det som bevis..

Elendig bevis spør du meg, flekken kan jo være joggurt f eks . Mer en form for reklame.... all reklame gjenspeiler ikke sannheten ....

F eks når Denofa Lilleborg i reklamen sier om Zalo: En sprut er nok !! Litt snaut syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig bevis spør du meg, flekken kan jo være joggurt f eks . Mer en form for reklame.... all reklame gjenspeiler ikke sannheten ....

F eks når Denofa Lilleborg i reklamen sier om Zalo: En sprut er nok !! Litt snaut syns jeg.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig bevis spør du meg, flekken kan jo være joggurt f eks . Mer en form for reklame.... all reklame gjenspeiler ikke sannheten ....

F eks når Denofa Lilleborg i reklamen sier om Zalo: En sprut er nok !! Litt snaut syns jeg.

He he he...du er snål ulven. Jeg tror jeg liker deg :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Et råd: kjøp ikke mørkeblå eller mørke farger på laken, det er falut å henge dem ut til tørk med en hvit flekk midt på der guffa har tatt fargen.

Hva mener du? Flekken går da bort i vask?

Har svarte lakner og sengesett, aldri merket noe til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulv I Fårikål

He he he...du er snål ulven. Jeg tror jeg liker deg :0)

Mer der det kommer fra, følg med. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulv I Fårikål

Hva mener du? Flekken går da bort i vask?

Har svarte lakner og sengesett, aldri merket noe til det

Kanskje du ikke kjøper på IKEA ? En bedre kvalitet vil nok forhindre avfarging ja.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alven

Kanskje du ikke kjøper på IKEA ? En bedre kvalitet vil nok forhindre avfarging ja.

Mvh

Kjøper laken på norsk sengetøylager, og de er jo ikke akkurat viden kjent for kvalitet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulv I Fårikål

Kjøper laken på norsk sengetøylager, og de er jo ikke akkurat viden kjent for kvalitet

A pro pos det: ble e gang invitert til sengevals på sort silkelaken med sort saueskinn og sorte silkeputer med broderi, rene 1001 natt ! Herlig var det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A pro pos det: ble e gang invitert til sengevals på sort silkelaken med sort saueskinn og sorte silkeputer med broderi, rene 1001 natt ! Herlig var det !

Men åssen var dama..? Eller la du ikke merke til det oppi all den stofflige nytelsen?

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men åssen var dama..? Eller la du ikke merke til det oppi all den stofflige nytelsen?

;o)

Husker ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...