Gå til innhold

Hva synes du om....


Gjest Forever not yours?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Forever not yours?

Jeg synes den er fin.

-tolker du videoen? Hvis du har sett den. Er litt spent på om jeg "tolker" den annerledes enn andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-tolker du videoen? Hvis du har sett den. Er litt spent på om jeg "tolker" den annerledes enn andre...

Jeg skjønner ikke bæret av videoen! Men så har jeg ikke satt meg ned og hørt etter på teksten og satt den i sammenheng med videoen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thoughtful

Begge deler er helt okay. Ikke mer enn det.

Mulig sangen er av en slik type som blir bedre og bedre for hver gang en hører den..

Så forresten a-ha på "Absolutt Underholdning" idag. For noen tørrpinner! Skikkelig layback der i gården..

De jobber tilogmed hver for seg - Så kjedelig -

Jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-tolker du videoen? Hvis du har sett den. Er litt spent på om jeg "tolker" den annerledes enn andre...

Ser for meg Noah's ark, jeg. Verden går under og alle kjente og dyr og slikt skal reddes unna på denne.. farkomsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns begge er veldig fine. Songen held seg kanskje ikkje forever, da... Det var meir av den typen som eg fell pladask for men blir lei av etter ei stund, men ikkje riktig enda.

Videoen er veldig bra, syns eg. Förste gongen eg såg han så vart eg kjempeimponert. Såg han igjen i går, og syns framleis han er bra.

Det er jo tydeleg Noah's ark tema i den, men litt vridd. "Skinnet bedrar", liksom. Det ytre har ingenting med det verkelege å gjere.

Teksten kan tolkast på fleire plan, både i tilknytning til videoen og frittståande. Men eg orkar ikkje gå inn på det akkurat her og no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forever not yours?

Ser for meg Noah's ark, jeg. Verden går under og alle kjente og dyr og slikt skal reddes unna på denne.. farkomsten.

Ja, Noahs Ark, ja!

Du ser VIP`ene komme på VIP-inngangen. Storfolk som vinker og briefer, prester, etc, og noen må gå inn en mindre fin vei (kjøkkeninngangen!)

Men, når Morten endelig kommer seg inn, viser det seg at der inne er det likt for alle. VIP`ene står og vasker do, etc.

Ser for meg et religiøst budskap a la "vi er alle lik i Herrens øyne", eller no slikt. Dypt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...