Gå til innhold

Har du lest Harry Potter?


Gjest gelebarna

Anbefalte innlegg

Gjest gelebarna

Er akkurat ferdig med bok nummer 2 i serien. Jeg er over 30, men synes bøkene (og filmen såklart) er gode og spennende.

Men jeg lurer på bok nummer 4, den er jo veldig lang. Blir det kjedelig eller er den så spennende som alle skal ha det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er over 30, jeg har lest den første - og jeg kommer ikke til å lese fler før jeg evt. må lese dem høyt for avkommet. Kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Personlig så foretrekker jeg Hitler, men dattera mi har lest HP nr 4 flere ganger. Hun synes selvfølgelig den er toppers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sine

Jeg er over 30, jeg har lest den første - og jeg kommer ikke til å lese fler før jeg evt. må lese dem høyt for avkommet. Kjedelig..

Synd, du burde gi bøkene en sjanse til.

Jeg leste nummer en, og den var kjeedelig syntes jeg. Men, jeg tok allikevel fatt på bok nummer to. Og den er helt fantastisk! Utrolig velskrevet, og veldig spennende.

I VG fikk bok nummer en, 4 på terningen, mens bok nummer 2 fikk (velfortjent) sekser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21 og har lest alle bøkene to ganger. Elsker dem, og den fjerde er nok absolutt den beste. I mine øyne iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd, du burde gi bøkene en sjanse til.

Jeg leste nummer en, og den var kjeedelig syntes jeg. Men, jeg tok allikevel fatt på bok nummer to. Og den er helt fantastisk! Utrolig velskrevet, og veldig spennende.

I VG fikk bok nummer en, 4 på terningen, mens bok nummer 2 fikk (velfortjent) sekser.

Lillemann er tre år til sommeren - er det greit at jeg gir bøkene en sjanse til om... skal vi si fem år? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes 1, 2 og 4 er de beste (såvidt jeg husker), men den 4. kunne bli litt langdryg innimellom og så er den mye eklere enn de 3 første. Jeg er 33 og symes bøkene var morsomme og spennende jeg! Men så blir jeg aldri riktig voksen heller... Og takk for det! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest alle. Bok 4 kunne nok GODT vore korta litt ned, men det var no ikkje slik at eg kjeda meg, akkurat, da. Kunne nok falle for freistinga å skumlese litt fort den förste delen. Men så er det slik at ein kan jo gå glipp av poeng som ein kan få bruk for seinare også, da...

Og boka vart litt skummel...eh, ekkel!... mot slutten. Ikkje for dei minste, syns no eg. Men når du er over 30 så går det nok bra ;-)

Berre hald fram med å lese, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest alle fire bøkene høyt for ungene mine, og vi syntes alle sammen at bøkene var veldig bra. Den fjerde er litt mer "skummel" enn de andre, særlig på slutten, men når sjuåringen min kom fra opplevelsen uten mareritt, takler nok du det også ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest Harry Potter ja! Sett filmen også :o)

Jeg har riktignok bare lest de to første bøkene, har rett og slett ikke fått somlet meg til å kjøpe bok nr.3... Kanskje det skulle bli helgens prosjekt?? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann er tre år til sommeren - er det greit at jeg gir bøkene en sjanse til om... skal vi si fem år? ;o)

OK, we have a deal ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...