Gå til innhold

????????????????


hega

Anbefalte innlegg

Jeg er samboer med en gutt gjennom 5 år nå. Vi eller JEG har et stadig tilbakevendende PROBLEM. Og det er at jeg syns han viser utolig lite følelser. Han er så "merkelig" at jeg ikke kan skjønne at han er glad i meg. Men det er han vistnok. Han har vokt opp uten mor og med en streng, kald far. Det tror jeg har gjort ham til den han er. Spørsmålet jeg vil stille deg er:

Kan en slik person forandre seg med noe slags hjelp????? Jeg blir bare så utrolig såret og lei meg og vil egentlig bare bryte med ham. Vet at jeg ikke klarer å ha det sånn resten av livet. Men jeg klarer ikke gå fra ham heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Z@pvir

Skal DU hjelpe han kommer du til å slite deg ut i forsøket!

Din eneste sjanse er å få han til å gå til psykolog.

Mener han selv at han ikke "feiler" noe, er han ikke motivert for endring, og da kan du like godt gi opp med en gang.

OM det er mulighet for at han kan endre seg, vil det sikkert ta veldig lang tid. Og den veldig lange tiden kommer ikke til å være lett for deg, all den tid du allerede i dag har det vanskelig.

Har dere ikke barn, er derfor mitt råd - følg magefølelsen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svaret. Er fint å få en annens synspunkt. Selv om det var dette jeg viste fra før av...... Vil gjerne høre fra flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...