Gå til innhold

tv: en annen verden


Gjest tvslaven

Anbefalte innlegg

Gjest tvslaven

hei,-kom ikke innlegget mitt med???? Jeg prøver igjen. Jeg er helt tv-slave, men har missa en uke med episodene av "En annen verden" på tv2. Nå er det ny sesong, og mange av rollefigurene er borte. Er det noen som kan fortelle hva som har skjedd siste uka??? Meeeeget takknemlig i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fulgt med, og jeg er like forvirret som deg. Hun som drev Blå Valvet (den eldre kvinnen som var forelsket i Morgan, kommer ikke på navnet) er tydeligvis død, hun var med i en bilulykke før den nye sessongen tok til, og ble stygt skadet....så døde hun vel da.

Tom og Maria har giftet seg mot Marias pappas vilje, så far og datter er uvenner. Før den nye sessongen tok til fortalte faren at Maria har en halvbror, han har visst nå dukket opp. Maria og halvbroren var naboer som barn, så de kjenner til hverandre, men visste ikke at de var søsken før nå.

Karin og Morgan har så vidt jeg forstår tatt seg av Jacob. Jacobs mamma døde i en eksplosjon i leiligheten til Rebekka, jeg regner med at også Rebekka døde. Daniel sitter i fengsel, men jeg forstår ikke hva han sitter inne for. Men vi ser jo glimt fra når han og Tom tenker tilbake på noe som har skjedd i Daniels leilighet, en død kvinne ligger på gulvet. Men jeg vet ikke hva som har skjedd.

Hvor det har blitt av hun lærerinnen og Alex aner jeg ikke. Men ble var i allefall venner før den nye sessongen begynte. Camilla innrømmet overfor hun lærerinnen at hun hadde lagt seg etter Alex, og Alex innrømmet at han hadde vært fristet men holdt seg i skinnet.

Virker heller ikke som Ylva og datteren hennes er med nå i den nye sessongen.

Synes det er litt kjedelig når så mange karakterer forsvinner ut av serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dinbaby-plop

Jeg har fulgt med, og jeg er like forvirret som deg. Hun som drev Blå Valvet (den eldre kvinnen som var forelsket i Morgan, kommer ikke på navnet) er tydeligvis død, hun var med i en bilulykke før den nye sessongen tok til, og ble stygt skadet....så døde hun vel da.

Tom og Maria har giftet seg mot Marias pappas vilje, så far og datter er uvenner. Før den nye sessongen tok til fortalte faren at Maria har en halvbror, han har visst nå dukket opp. Maria og halvbroren var naboer som barn, så de kjenner til hverandre, men visste ikke at de var søsken før nå.

Karin og Morgan har så vidt jeg forstår tatt seg av Jacob. Jacobs mamma døde i en eksplosjon i leiligheten til Rebekka, jeg regner med at også Rebekka døde. Daniel sitter i fengsel, men jeg forstår ikke hva han sitter inne for. Men vi ser jo glimt fra når han og Tom tenker tilbake på noe som har skjedd i Daniels leilighet, en død kvinne ligger på gulvet. Men jeg vet ikke hva som har skjedd.

Hvor det har blitt av hun lærerinnen og Alex aner jeg ikke. Men ble var i allefall venner før den nye sessongen begynte. Camilla innrømmet overfor hun lærerinnen at hun hadde lagt seg etter Alex, og Alex innrømmet at han hadde vært fristet men holdt seg i skinnet.

Virker heller ikke som Ylva og datteren hennes er med nå i den nye sessongen.

Synes det er litt kjedelig når så mange karakterer forsvinner ut av serien.

Heisann!

Akvatt skikkelig da jeg så nicket ditt, trodde faktisk jeg hadde reservert det! Syns selv jeg var hamrende original som kom på det, og planen var jo å ha et nick som andre ikke skulle komme på.....jaja, sånn kan det gå. Men nå er jeg i hvert fall nysgjerrig: Hvordan i all verden kom du på dette nicket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg har fulgt med, og jeg er like forvirret som deg. Hun som drev Blå Valvet (den eldre kvinnen som var forelsket i Morgan, kommer ikke på navnet) er tydeligvis død, hun var med i en bilulykke før den nye sessongen tok til, og ble stygt skadet....så døde hun vel da.

Tom og Maria har giftet seg mot Marias pappas vilje, så far og datter er uvenner. Før den nye sessongen tok til fortalte faren at Maria har en halvbror, han har visst nå dukket opp. Maria og halvbroren var naboer som barn, så de kjenner til hverandre, men visste ikke at de var søsken før nå.

Karin og Morgan har så vidt jeg forstår tatt seg av Jacob. Jacobs mamma døde i en eksplosjon i leiligheten til Rebekka, jeg regner med at også Rebekka døde. Daniel sitter i fengsel, men jeg forstår ikke hva han sitter inne for. Men vi ser jo glimt fra når han og Tom tenker tilbake på noe som har skjedd i Daniels leilighet, en død kvinne ligger på gulvet. Men jeg vet ikke hva som har skjedd.

Hvor det har blitt av hun lærerinnen og Alex aner jeg ikke. Men ble var i allefall venner før den nye sessongen begynte. Camilla innrømmet overfor hun lærerinnen at hun hadde lagt seg etter Alex, og Alex innrømmet at han hadde vært fristet men holdt seg i skinnet.

Virker heller ikke som Ylva og datteren hennes er med nå i den nye sessongen.

Synes det er litt kjedelig når så mange karakterer forsvinner ut av serien.

Jeg er også en stor "En annen verden"-fan, og ble mektig sur da alt var så forandret i denne nye sesongen.

Hvorfor kutter Tv2 ut den kronologiske gangen i det hele? Superteit!!!!

Men du som skriver at Lillemor (på Blå valvet) er død? Tja, jeg vet ikke det...hvem er hun mørke, litt fyldige damen som jobber på Blå valvet nå, da? Er ikke det Lillemor i ny skuespiller?

Lurer forresten på hvorfor Danile sitter innne? Også så sløvt at Alex og dama er ute av bildet, samt Ylva med datter! De var jo søte alle sammen!

GRRR....ergrer meg! Dette er like dumt som da TvNorge droppet Glamour med 5 år! (ikke det at jeg fulgte med, men.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med, og jeg er like forvirret som deg. Hun som drev Blå Valvet (den eldre kvinnen som var forelsket i Morgan, kommer ikke på navnet) er tydeligvis død, hun var med i en bilulykke før den nye sessongen tok til, og ble stygt skadet....så døde hun vel da.

Tom og Maria har giftet seg mot Marias pappas vilje, så far og datter er uvenner. Før den nye sessongen tok til fortalte faren at Maria har en halvbror, han har visst nå dukket opp. Maria og halvbroren var naboer som barn, så de kjenner til hverandre, men visste ikke at de var søsken før nå.

Karin og Morgan har så vidt jeg forstår tatt seg av Jacob. Jacobs mamma døde i en eksplosjon i leiligheten til Rebekka, jeg regner med at også Rebekka døde. Daniel sitter i fengsel, men jeg forstår ikke hva han sitter inne for. Men vi ser jo glimt fra når han og Tom tenker tilbake på noe som har skjedd i Daniels leilighet, en død kvinne ligger på gulvet. Men jeg vet ikke hva som har skjedd.

Hvor det har blitt av hun lærerinnen og Alex aner jeg ikke. Men ble var i allefall venner før den nye sessongen begynte. Camilla innrømmet overfor hun lærerinnen at hun hadde lagt seg etter Alex, og Alex innrømmet at han hadde vært fristet men holdt seg i skinnet.

Virker heller ikke som Ylva og datteren hennes er med nå i den nye sessongen.

Synes det er litt kjedelig når så mange karakterer forsvinner ut av serien.

Alex m/ dame har reist til Chile..der faren hennes bor.

Den "nye" damen på Blå Valvet er Fridas tante..nettopp kommet hjem fra utlandet.

..og...Rebekka er IKKE død. Hun dukker opp igjen seinere.

Hun dør ikke før i aller siste episode av serien. Denne ble sendt på tv4 sist søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tv-slaven

Tuuuuuuuuuuuuusen takk for svar alle sammen. Tenk at det skulle være flere fans enn meg.Helt enig i at det er teit å hoppe sånn, burde fått ordentlig info, gitt. Og jeg var helt Glamour-fan og jeg (som sagt: tv-slave!!!) Og ble kjempesur når TV-Norge hoppa 5 år.......... Så jeg hoppa av den serien. Det blir for mye å følge med på. Vel, får prøve å skjønne hva som skjer på En annen verden. Ut fra det dere fortalte blir det jo litt enklere, så takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex m/ dame har reist til Chile..der faren hennes bor.

Den "nye" damen på Blå Valvet er Fridas tante..nettopp kommet hjem fra utlandet.

..og...Rebekka er IKKE død. Hun dukker opp igjen seinere.

Hun dør ikke før i aller siste episode av serien. Denne ble sendt på tv4 sist søndag.

Ok, jeg bare tenkte at ingen kunne da overleve en slik voldsom eksplosjon. Men i såpeverdenen er vel alt mulig. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Akvatt skikkelig da jeg så nicket ditt, trodde faktisk jeg hadde reservert det! Syns selv jeg var hamrende original som kom på det, og planen var jo å ha et nick som andre ikke skulle komme på.....jaja, sånn kan det gå. Men nå er jeg i hvert fall nysgjerrig: Hvordan i all verden kom du på dette nicket?

Beklager. Jeg visste ikke at det var opptatt. Skal ikke bruke det mer nå. Hvordan jeg kom på et slikt nick? Det bare ploppet opp i hodet mitt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dinbaby-plop

Beklager. Jeg visste ikke at det var opptatt. Skal ikke bruke det mer nå. Hvordan jeg kom på et slikt nick? Det bare ploppet opp i hodet mitt. :o)

Gjør ikke noe, jeg bruker ikke det nicket på dol likevel.....kvapp bare litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex m/ dame har reist til Chile..der faren hennes bor.

Den "nye" damen på Blå Valvet er Fridas tante..nettopp kommet hjem fra utlandet.

..og...Rebekka er IKKE død. Hun dukker opp igjen seinere.

Hun dør ikke før i aller siste episode av serien. Denne ble sendt på tv4 sist søndag.

takk for at du sa det da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå blir det spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...