Gå til innhold

Forførende parfyme


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Har skumle hensikter!

Hvilken parfyme er det som det store flertall av mannfolk elsker å snuse inn. Noe som virkelig tenner.

Erfaringer takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest malun

Jeg har fått veldig mange gode tilbakemeldinger av kamerater, kolleger og andre på min "Deep Red" fra Hugo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sikkert ikke så mye peil på parfymer, men...

Jeg innbiller meg at det er viktig å ikke ta på for mye, uansett hva du skal bruke. Da blir selv en virkelig god lukt ekkel. Det er det endel damer som ikke har skjønt.

Dessuten lukter parfyme forskjellig på forskjellige mennesker. Det som lukter godt på noen, lukter kattepiss på andre.

Så du må nok prøve deg frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Nå har jeg sikkert ikke så mye peil på parfymer, men...

Jeg innbiller meg at det er viktig å ikke ta på for mye, uansett hva du skal bruke. Da blir selv en virkelig god lukt ekkel. Det er det endel damer som ikke har skjønt.

Dessuten lukter parfyme forskjellig på forskjellige mennesker. Det som lukter godt på noen, lukter kattepiss på andre.

Så du må nok prøve deg frem.

Veldig godt poeng!

Overdoser med parfyme er brekk-ekkelt. Jeg går og ergrer meg grønn over ei dame på bussen om morgenen som lukter så sterkt at det river i nesa og svir i øynene. Har lurt litt på å si det til henne, men sånt er litt vanskelig å formulere til villt fremmede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt poeng!

Overdoser med parfyme er brekk-ekkelt. Jeg går og ergrer meg grønn over ei dame på bussen om morgenen som lukter så sterkt at det river i nesa og svir i øynene. Har lurt litt på å si det til henne, men sånt er litt vanskelig å formulere til villt fremmede...

Det skjønner jeg. Har ikke turt å fortelle det til bekjente engang...

Det der med kattepiss fikk jeg faktisk høre av min "elskverdige" mann en gang jeg hadde kjøpt meg en parfyme som "alle" brukte med stort hell. Men det var sant. Den luktet som kattepiss på meg :-(

(Og ja, jeg _hadde_ dusja ;-))

Ja ja, godt jeg har en ærlig mann i allefall.

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sikkert ikke så mye peil på parfymer, men...

Jeg innbiller meg at det er viktig å ikke ta på for mye, uansett hva du skal bruke. Da blir selv en virkelig god lukt ekkel. Det er det endel damer som ikke har skjønt.

Dessuten lukter parfyme forskjellig på forskjellige mennesker. Det som lukter godt på noen, lukter kattepiss på andre.

Så du må nok prøve deg frem.

Rush2 fra gucci

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner jeg. Har ikke turt å fortelle det til bekjente engang...

Det der med kattepiss fikk jeg faktisk høre av min "elskverdige" mann en gang jeg hadde kjøpt meg en parfyme som "alle" brukte med stort hell. Men det var sant. Den luktet som kattepiss på meg :-(

(Og ja, jeg _hadde_ dusja ;-))

Ja ja, godt jeg har en ærlig mann i allefall.

*ler*

Du skriver: "Ja ja, godt jeg har en ærlig mann i allefall. "

Eller en tissetrengt katt????

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Ja ja, godt jeg har en ærlig mann i allefall. "

Eller en tissetrengt katt????

;-)

Med vennlig hilsen

*geiper til Sør*

Jeg har faktisk ikke noen katt. *ler*

Det var bare akkurat den parfymen som kræsja noe helt grusomt med "min" lukt.

Det verste var at jeg ikke merka det før jeg hadde kjøpt den, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg. Har ikke turt å fortelle det til bekjente engang...

Det der med kattepiss fikk jeg faktisk høre av min "elskverdige" mann en gang jeg hadde kjøpt meg en parfyme som "alle" brukte med stort hell. Men det var sant. Den luktet som kattepiss på meg :-(

(Og ja, jeg _hadde_ dusja ;-))

Ja ja, godt jeg har en ærlig mann i allefall.

*ler*

*ler* Vet du hva kie jeg var på parfymeri på onsdag. Skulle ha et bestemt merke men det var de fri for. Jeg sa da at det var så vanskelig å finne en parfyme som passet meg for så mange luktet rett og slett kattpiss. Da så hun faktisk rart på meg.

Hvorfor er det så vanskelig å finne riktig parfyme? Synes det er dyrt og unødvendig å kjøpe en parfyme for deretter å finne ut at den stinker kattpiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*geiper til Sør*

Jeg har faktisk ikke noen katt. *ler*

Det var bare akkurat den parfymen som kræsja noe helt grusomt med "min" lukt.

Det verste var at jeg ikke merka det før jeg hadde kjøpt den, da.

Alternativet er åpenbart å skifte ut gemalen, og skaffe seg en katt! *lol*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol*

Og når du er lei ham, tar du ham bare med til veterinæren...

Ingen skal komme her og si at jeg ikke har gode løsninger på en rekke av hverdagens problemstillinger! :-)

Riktignok sloss noen katter ute om natten, men det gjør jo noen menn også.... ;-)

Åh ja - tråden handlet jo om "parfyme"! *s*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler* Vet du hva kie jeg var på parfymeri på onsdag. Skulle ha et bestemt merke men det var de fri for. Jeg sa da at det var så vanskelig å finne en parfyme som passet meg for så mange luktet rett og slett kattpiss. Da så hun faktisk rart på meg.

Hvorfor er det så vanskelig å finne riktig parfyme? Synes det er dyrt og unødvendig å kjøpe en parfyme for deretter å finne ut at den stinker kattpiss.

"Laura" er faktisk en som funker veldig bra på meg. (Selv om det er en som "alle" har, men...)

En annen, litt "tyngre" en er "musk" (tror jeg den het).

Ellers bruker jeg som regel ikke parfyme, da. Holder meg som regel til deodorant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir

Det der med navn og merker på sånt klarer ikkje eg holde styr på, men legger jo av og til merke til kvinner som lukter spesiellt godt selvfølgelig.

Men du må nok belage deg på å gjøre mesteparten av jobben sjøl, men litt "hjelp" fra parfymen får du vel om du velger riktig ! :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forskjellig på alle

De fleste lukter veldig ulikt fra person til person, bortsett fra de syntetiske (amerikanske stort sett) som lukter likt hele tiden og på alle.

Ren 'parfyme' kan bli veldig sterkt, litt lettere er 'eau de parfum', enda lettere er 'eau de toilette', 'eau de cologne' osv Noen finnes også i 'parfum de toilette' og andre mellomvarianter.

Ikke bruk for mye. Gå i parfymeriet og prøv en av gangen, og la den sitte noen timer før du bestemmer deg.

Kjøp den minste flasken første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Vet du hva kie jeg var på parfymeri på onsdag. Skulle ha et bestemt merke men det var de fri for. Jeg sa da at det var så vanskelig å finne en parfyme som passet meg for så mange luktet rett og slett kattpiss. Da så hun faktisk rart på meg.

Hvorfor er det så vanskelig å finne riktig parfyme? Synes det er dyrt og unødvendig å kjøpe en parfyme for deretter å finne ut at den stinker kattpiss.

Nettopp derfor er det så utruleg viktig å få pröve parfymen först. Og gå med den lenge för ein bestemmer seg. Parfymen har jo mange "lag" av dufter som kjem fram litt etter litt. (Er det "noter" det blir kalt?) Alle må passe til *din* kjemi.

Ei eg kjenner hadde önska seg ein veldig hot parfyme som alle syns var *så* nydeleg. Og så fikk ho den.

Reaksjonen frå dei ikring: "er det mange fluer her i nabolaget? syns det lukter så veldig fluespray!" Ja det var jo kjekt ;-)

Så det hadde nok vore lurt å få pröve på seg parfymen för ein bestemte seg.

Sjölv brukar eg så og seie aldri parfyme p.g.a. astma, men eg har éin eg er glad i. Men den er vel snart heilt öydelagt av å bli brukt ein gong for året og aldri bli brukt opp ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner rett og slett ikke hva noen dameparfymer heter. Alt lukter vel uansett forskjellig på hver enkelt person, så du bør vurdere å prøve deg fram litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stavanger har det nå startet en ny erotisk butikk, Beathe Ushe.Der har de en manne parfyme og en dameparfyme! Og de er ment for å være skikkelig forførende..

Manneparfymen er skikkelig forførende..hehe..hadde en mann hatt den

hadde jeg sikkert ikke klart og holde meg vekke.Så jeg antar at dameparfymen er likedan!

Prøv den...hehe... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...