Gå til innhold

brazilian wax


Gjest litt flau

Anbefalte innlegg

Gjest litt flau

Noen som vet om det finnes seriøse steder i Oslo eller omegn hvor man får utført såkalt brazilian waxing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke vanlig i norske salonger

Nei, du får ringe til hudpleiere og høre. Ville ikke gjort det hos noen som ikke hadde gjort det før, ihvertfall!

For de som lurer, vil det si å fjerne alt (eller alt bortsett fra en bitteliten dott) hår neentil ved hjelp av voks.

Jeg har hørt om mange som har fått problemer med inngrodde hår og mye infeksjoner / kviser / arr osv når de har vokset bikinilinjen (i salong eller hjemme), så å vokse absolutt hele området vile jeg ikke gjort. Men det kommer jo veldig an på hva din hud tåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt flau

Nei, du får ringe til hudpleiere og høre. Ville ikke gjort det hos noen som ikke hadde gjort det før, ihvertfall!

For de som lurer, vil det si å fjerne alt (eller alt bortsett fra en bitteliten dott) hår neentil ved hjelp av voks.

Jeg har hørt om mange som har fått problemer med inngrodde hår og mye infeksjoner / kviser / arr osv når de har vokset bikinilinjen (i salong eller hjemme), så å vokse absolutt hele området vile jeg ikke gjort. Men det kommer jo veldig an på hva din hud tåler.

Hmm..problemet er at jeg faktisk synes det er litt pinlig. Merkelig, jeg er ikke akkurat flau av meg ellers, men om dette er så lite utbredt som du sier, er jeg redd for at hudpleierne skal le av meg om jeg spør (gud, så barnslig jeg er...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke vanlig

Hmm..problemet er at jeg faktisk synes det er litt pinlig. Merkelig, jeg er ikke akkurat flau av meg ellers, men om dette er så lite utbredt som du sier, er jeg redd for at hudpleierne skal le av meg om jeg spør (gud, så barnslig jeg er...)

Hvis du ringer rundt og spør, vet jo ingen hvem du er, og da gjør det jo ingenting om de ler av deg? Du behøver jo ikke presentere deg for spørre om dette på telefon?

Kommer du til et sted der de utfører denne behandlingen, er det jo helt vanlig for dem, og vil ikke le av deg. Og da bestiller du time der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt flau

Hvis du ringer rundt og spør, vet jo ingen hvem du er, og da gjør det jo ingenting om de ler av deg? Du behøver jo ikke presentere deg for spørre om dette på telefon?

Kommer du til et sted der de utfører denne behandlingen, er det jo helt vanlig for dem, og vil ikke le av deg. Og da bestiller du time der!

Joda, er jo klar over at dette er måten å gå fram, men jeg tenkte jo at dersom noen her visste av et sted, så ville jo det gjøre saken noe enklere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...