Gjest Samantha Fox Skrevet 10. mai 2002 Skrevet 10. mai 2002 Jeg er 40 år, gravid og har med årene utviklet en mengde føflekklignende hudforandringer. Flekkene er lyse og strukturen i huden er ruglete. For to år siden fikk jeg brent bort noen på ryggen, men det er veldig mange igjen over hele kroppen som jeg håper å få hjelp med. Bl.a. har jeg en på magen som vokser med min gravide mage. Flere av keratosene er irriterte og det er vankskelig å la være å klø på dem. Kan jeg få fjernet disse via noen form for brenning, frysing eller skjæring og får jeg det utført uten at det koster meg noe? På forhånd takk. 0 Siter
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Hvis det er seborrhoiske keratoser, er dissse relativt lette å fjerne, f. eks. ved å skrape dem bort. Hvis det er føflekker, bør de vel i prinsippet skjæres bort. Hvis du klarer å komme inn ved en offentlig poliklinikk, er jo kostnadene små. Ellers må du betale noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.