Gå til innhold

Au au..dagen etter...


Cmoo

Anbefalte innlegg

Idag er jeg så sinnsykt støl i kroppen at jeg tror jeg har en alvorlig sykdom...he he...

Igår var jeg på klatrekurs m/jobben, og det var sinnsykt gøy!! Først måtte vi rapellere ned 16-17 m. ned en fjellvegg...og så var det klatring til topps et annet sted. Jeg trodde aldri jeg skulle komme opp, holde seg fast i de bittesmå sprekkene og finne fotfeste...jesus..Men det gikk bra, og det var en utrolig morsom dag! Men idag er det ikke like morsomt gitt...au au au...

Men det ga mersmak, det er visst...Er det noen her som driver med klatring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde det for to barn og 10 kilo siden.

Nå har jeg ikke tid, og det er dessuten mye vanskeligere når man veier litt ekstra. Hvis du lurer på hva "litt ekstra" er, så er jeg 1.79 høy, og veier 70 kilo. Da jeg klatret var jeg faktisk nede i 55 i en periode - da var jeg god ! Men det så ikke særlig pent ut, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det for to barn og 10 kilo siden.

Nå har jeg ikke tid, og det er dessuten mye vanskeligere når man veier litt ekstra. Hvis du lurer på hva "litt ekstra" er, så er jeg 1.79 høy, og veier 70 kilo. Da jeg klatret var jeg faktisk nede i 55 i en periode - da var jeg god ! Men det så ikke særlig pent ut, da.

Hei

Jeg har 2 barn og 4-5 kilo ekstra =) Er i dårligere form enn før, men synes dette virker som en morsom måte å bli litt bedre trent. Rapelleringen var en høydare!!! Var helt trygg på de som holdt kurs, sikringen osv, og har ikke høydeskrekk, heldigvis!

Gjorde du det helt privat, eller var du med i noen klatreklubb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har 2 barn og 4-5 kilo ekstra =) Er i dårligere form enn før, men synes dette virker som en morsom måte å bli litt bedre trent. Rapelleringen var en høydare!!! Var helt trygg på de som holdt kurs, sikringen osv, og har ikke høydeskrekk, heldigvis!

Gjorde du det helt privat, eller var du med i noen klatreklubb?

Jeg klatret helt privat, kjæresten min har klatret i mye rart i mange år, og kunne det som trengtes.

Jeg savner det. Men blir så deprimert når jeg prøver, og merker hvordan kroppen hemmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joa, har klatret i 12 år. Det er absolutt best hvis man holder på jevnt. Da jeg fikk småbarn ble det mindre en tid, og da gikk formaen ned og vekta opp. Men det er alltid OK likevel.

Du kan klatre på mange forskjellige måter, inne og ute, om ettermiddagen eller en hel helg. Korte ruter, lange ruter, I fjellet eller i marka. Det er også veldig sosialt, du kommer veldig tett på de du klatrer med.

Absolutt verdt å prøve. Det vanskeligste er som regel å finne noe å klatre videre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...