Gå til innhold

Fjortis-


Gjest fjortis-lookalike

Anbefalte innlegg

Gjest fjortis-lookalike

Jeg føler at jeg oppfører meg som en jævla fjoris noen ganger.

Jeg blir skikkelig sliten av meg selv til tide -spesielt ved PMS!

Er 21, men føler meg allikevel av og til som ei banrævv til tider..

Ikke nok med det; Det hender fremdeles at jeg må vise legitimasjon når jeg handler øl eller sigaretter -

Vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment...

(Har PMS i skrivende stund - innlegget bærer kanskje preg av det, huh?!)

Jaja..Det er ikke så greitt..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 5barnsmor

Hei på deg....

Ta det som et kompliment at du må vise bevis....når du nærmer deg stygt de 30 som meg så er det lyspunkt i tilværelsen når noen tipper du er yngre....

Jeg kan også trøste deg med at jeg så absolutt oppfører meg som en fjortis noenganger....spesielt når det gjelder fnising og påfunn som å ringe på døren og springe!!! Og jeg er nettopp fyllt 29!!!!

Det er godt vi ikke har PMS hele måneden hva :)))

*trøsteklem* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du...jeg er 31 og må til tider vise leg både i butikken og på utestedet med 23-årsgrense og sånn....Jeg tar det som et kompliment, har gjort det siden jeg fylte 18 år og kunne vise leg på at jeg var gammel nok til å kjøpe øl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjortis-lookalike

Hei på deg....

Ta det som et kompliment at du må vise bevis....når du nærmer deg stygt de 30 som meg så er det lyspunkt i tilværelsen når noen tipper du er yngre....

Jeg kan også trøste deg med at jeg så absolutt oppfører meg som en fjortis noenganger....spesielt når det gjelder fnising og påfunn som å ringe på døren og springe!!! Og jeg er nettopp fyllt 29!!!!

Det er godt vi ikke har PMS hele måneden hva :)))

*trøsteklem* fra

Godt å høre at jeg ikke er "alene" der ute..;-)!

*Klem tilbake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Slapp av... du er ikke alene! ; ) Jeg er også 21 og blir ALLTID stoppa i døra på utesteder selv om venninner som er 19 glir rett inn på 20 - års grense.. De huker tak i meg spør om leg.. : )

Kommer an på antrekket også.. tror det er viktig å være litt useriøs og barnslig noen ganger.. Man har godt av det! jeg oppfører meg som en drittunge noen ganger, men er seriøs og fornuftig når det trengs. (Noen ganger sutrer jeg litt til typen når jeg ikke får vilja mi da, men det henger igjen fra barndommen *S*)

Vær glad for at du ikke er en sånn frøken som rynker på nesa bare noen ler du.. Vet om noen sånne og, det må da være fryktelig kjedelig og så må man bli stiv i maska etetrhvert?

God helg! ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst deg med at det omvendte er verre: Jeg husker en gang som ca. 25-åring at jeg ble tilbudt honnørbillett på toget. Da skulle en kanskje tro jeg ble fornærmet, men jeg lo så jeg bokstavelig talt ramla på gulvet. Og reisefølget mitt lo minst like mye og applauderte vilt: Er det ikke det vi alltid har sagt, at du ser ut som ei gammal kjerring. Det ble mye latter i kupéen etter hvert.

Og noen av oss blir aldri voksne. Slik er det bare. Jeg blir iallfall aldri ferdig med fnisealderen, selvom jeg nå er på feil side av 40. Tror ikke det er noe artig å bli voksen egentlig.

En annen måte å si det på er at det kan være temmelig vanskelig å anslå alderen på folk i alderen 16 - 30, så da er det jo greit å spørre om leg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...