Gå til innhold

Solbriller


spirito

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg solbriller nå, men jeg har så lite hode at jeg ikke finner noe som passer!

Synes de tofargede til Chanel er kjempefine, men de passer jo ikke...

Noen som har tips til fine, moderne solbriller? Og gjerne hvilken butikk man kan få kjøpt dem i...

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til optiker, si hva du vil ha, og se hvordan de takler det. Hvis de ikke har peil, gå til neste optiker.

Saken er nemlig at en god optiker-butikk kan tilpasse og ordne brillene så de sitter perfekt. Akkurat som min Gucci.

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Kroghs Optikk, de har best utvalg og stor ekspertise hos de ansatte.

Men, hvorfor vil du ikke ha noen umoderne, gammeldagse briller. Shades'ene som er så "hotte" i dag, var jo også superhotte back in the seventies, så er de moderne eller er de gammeldagse?

Dagens filosofiske utfordring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Kroghs Optikk, de har best utvalg og stor ekspertise hos de ansatte.

Men, hvorfor vil du ikke ha noen umoderne, gammeldagse briller. Shades'ene som er så "hotte" i dag, var jo også superhotte back in the seventies, så er de moderne eller er de gammeldagse?

Dagens filosofiske utfordring...

De er retro :P

Men jeg skal ta meg en tur til optiker ja, og se hva de kan gjøre. Jeg var innom interoptik her om dagen, og de sa bare at "desverre, da har vi nok ikke noe" da alle brillene var for store til meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Har samme problemet, Gucci og Chanel kan jeg bare glemme.

Fant kule fra en av de gateselgerene faktisk. Hos optikere blir det for stort,desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...