Gå til innhold

Legger på meg av BB


Gjest matvrak

Anbefalte innlegg

Gjest matvrak

Hei

Jeg er en av de som har fått med meg nesten alle BB programmer på TV.

Jeg "må" fordi det er et diskusjonstema i vennkretsen også blant kolleger.

Men, jeg må alltid ha noe godt til BB.

Sjokolade, brus og annet snacks.

Jeg kan ikke se TV uten at jeg må gafle i meg .

Jeg er slank av natur men nå strammer det her og der.

Flere som kjenner seg igjen. Jeg vil tro det.

Hilsen glad for at BB snart er slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg setter sykkelen forran TVn og har syklet til mange BB episoder, i dag ble det 20 km og jeg drakk kun vann! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter sykkelen forran TVn og har syklet til mange BB episoder, i dag ble det 20 km og jeg drakk kun vann! :-)

Oi, så flink du er Amiga :o))

Er BB spennende der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

terningkast6

Jeg setter sykkelen forran TVn og har syklet til mange BB episoder, i dag ble det 20 km og jeg drakk kun vann! :-)

Oi for en stor stue du må ha da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jaima

Hei! Dette innlegget kunne vært skrevet av meg! Jeg har faktisk gått opp nesten 10 kilo siden BB begynte. Bare elsker å kose meg med litt sjokolade,noen ferske boller,litt potetgull og cola eller smågodt..eller ferskt brød med smør og brunost..sukk..

Men NÅ er det slutt!

Nå går jeg resolutt inn i kjøleskapet og finner meg halvannen liter colalight og det er det jeg skal kose meg med resten av kvelden!

kanke du gjøre det samme da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg husker å se på BB så blir jeg heller kvalm enn godterisugen. Ja, jeg vet det er frivillig å se på det programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så flink du er Amiga :o))

Er BB spennende der?

De er delt i to grupper som krangler og nesten slåss hele tiden, to av de er helt ekstreme, ukens vinner hver uke får premie, alle har valgt 24 timer i en VIP suite som er bygget til huset, med en av de andre deltagerne, der får de alt mulig av luxus, oppvarting, mat, drikke, røyk, frisør, hudpleie, selskapskjoler, ja hva de måtte ønske! (Toalettet har spyler og varmluftsvifte)

En av deltagerne er stripper, han har samboer men deler nå seng med en der inne. Vi har ikke sett sexsener på TVn da......

I går ble en valgt ut for å dra til BB - huset i Mexico for en uke mens det kom en hit fra Mexico for en uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er delt i to grupper som krangler og nesten slåss hele tiden, to av de er helt ekstreme, ukens vinner hver uke får premie, alle har valgt 24 timer i en VIP suite som er bygget til huset, med en av de andre deltagerne, der får de alt mulig av luxus, oppvarting, mat, drikke, røyk, frisør, hudpleie, selskapskjoler, ja hva de måtte ønske! (Toalettet har spyler og varmluftsvifte)

En av deltagerne er stripper, han har samboer men deler nå seng med en der inne. Vi har ikke sett sexsener på TVn da......

I går ble en valgt ut for å dra til BB - huset i Mexico for en uke mens det kom en hit fra Mexico for en uke!

Oi, så morsomt :o)

Har de en nettside?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi for en stor stue du må ha da!!

Hadde du sett stua vår hadde du blitt sjokkert, den er mye mindre enn det som er vanlig i Norge! *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest matvrak

Hei! Dette innlegget kunne vært skrevet av meg! Jeg har faktisk gått opp nesten 10 kilo siden BB begynte. Bare elsker å kose meg med litt sjokolade,noen ferske boller,litt potetgull og cola eller smågodt..eller ferskt brød med smør og brunost..sukk..

Men NÅ er det slutt!

Nå går jeg resolutt inn i kjøleskapet og finner meg halvannen liter colalight og det er det jeg skal kose meg med resten av kvelden!

kanke du gjøre det samme da? :)

Cola-lighten er ved min side.

Sjokoladen er på tre meters avstand.

Deilig Snicers. Jeg tror jeg sprekker i kveld også? (eller kanskje ikke?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cola-lighten er ved min side.

Sjokoladen er på tre meters avstand.

Deilig Snicers. Jeg tror jeg sprekker i kveld også? (eller kanskje ikke?)

Vær sterk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt ast du legger på de av årets BB, følger litt med på TvN og ellers på PC, noe så trøtt og lite inspirerende:-(( En halvdau gjeng uten mål og mening. En flokk jenter som liker kun en av gutta fordi han hvisker til dem at de er så nydelige...S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jaima

Cola-lighten er ved min side.

Sjokoladen er på tre meters avstand.

Deilig Snicers. Jeg tror jeg sprekker i kveld også? (eller kanskje ikke?)

Neei! Vi sprekker ikke gjør vi vel??!

Har også is og potetgull innen rekkevidde,men jeg gidder bare ikke å legge på meg mere nå.

Men har snart drukket halve colaflaska så nå holder det hardt..!

Vi får komme hit etter BB sendingen og bekjenne våre synder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest matvrak

Neei! Vi sprekker ikke gjør vi vel??!

Har også is og potetgull innen rekkevidde,men jeg gidder bare ikke å legge på meg mere nå.

Men har snart drukket halve colaflaska så nå holder det hardt..!

Vi får komme hit etter BB sendingen og bekjenne våre synder! :)

Jeg har syndet :

Nons stop, det er godt det! men snickersen

lever.

Jeg har spist noe sundt også : Spaghetti med ketshup. Det ble litt vomfyll av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jaima

Jeg har syndet :

Nons stop, det er godt det! men snickersen

lever.

Jeg har spist noe sundt også : Spaghetti med ketshup. Det ble litt vomfyll av det.

Tilgi meg for jeg har syndet også!!

Eier totalt ikke viljestyrke jo!

Det ble en stoooor skål med iskrem og 3 brødskiver med rekesalat + et par never sørlands chips!

Huff.nå er det bare å ta halen mellom bena og innse at jeg er et svaaakt,svakt menneske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he...Slik hadde vi det ifjor. Eller , vaffal om torsdagene. Da var det jo live-sendinger ,og SELVSAGT måtte vi ha pizza ,biff eller kylling eller noe annet "lørdagskos" da :-) La på meg i fjor ,men tror ikke jeg har gjort det i år. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...