Gå til innhold

Anbefalte innlegg

på mensen for å starte opp med spray på forsøk nummer fire. Var på UL onsdag og legen sa at mens er i anmarsj, men at det kan ta alt fra en til to uker. Ble derfor satt på tablettkur (primolutt), tre til dagen i ti dager, og så mens omtrent rett etterpå. Har gjort det en gang tidligere så jeg vet at det funker.

Ellers har jeg vært på fotsoneterapi og akupunktur denne uka, og håper selvfølgelig at det skal hjelpe meg. Det kan iallefall ikke skade mener gynekologen, for jeg spurte ham litt om jeg kunne gå til akupunktur samtidig med f. eks spray.

Har dessuten fått plass i Haugesund i september, og slipper å bekymre meg om flere danmarksturer og store utgifter til høsten. Håper selvfølgelig å slippe haugesund-tur, for min teori er jo at jeg nå slapper mer av og dermed blir gravid. Ikke trenger jeg tenkte så mye på penger, og plass har jeg allerede fått satt av, og unngår dermed enda mer venting. Har ikke sagt til h. sund at jeg skal til danmark i sommer, men det trenger jo ikke de å vite.

Vel, det var bare en liten statusrapport fra meg,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52948-venter-fortsatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest juli1

Hei sats!

Håper ventetida er over for deg snart nå, det er irriterende å gå slik og vente!! Vil bare si at jeg har stor tro på akupunktur i forbindelse med prøverørsforsøk. Det er jo dokumentert at nålene hjelper på blodgjennomstrømningen til livmora. Og det skal jo kunne gjøre det lettere for eggene å feste seg! Når jeg begynte med akupunktur endret plutselig hele min syklus seg, for deretter å bli helt stabil. Jeg tok også masse vitaminer, tar fortsatt. Tror også det er veldig positivt.

Denne gangen går det bra, sats. Det er jeg helt sikker på!! Det er din tur nå!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52948-venter-fortsatt/#findComment-213092
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...