Gå til innhold

Innbydelse - Konfirmasjon. Skal/skal ikke


Gjest Litt lei

Anbefalte innlegg

Gjest Litt lei

Er bedt i konfirmasjon til min fetter i morgen. Har sagt at vi kommer og alt er ok. Helt til i kveld hvor min onkel ringer og sier at jeg må ordne barnevakt til småen fordi han ikke er bedt. Synes selv det er lovlig seint å komme med en sånn beskjed. Sto tross alt mitt navn m/fam. På innbydelsen trodde da det gjaldt yngste mann her i huset også. Ga beskjed i god tid om at vi kom (før innbydelsens svarfrist var ute). Har ingen mulighet til å få barnevakt på så kort varsel da de mulige enten er på jobb eller syke. Synes dere da jeg skal bli hjemme eller ta ham med meg? Har jo lyst til å gå er ikke så ofte vi samles lenger. Ble litt lei meg når onkelen min ringte nå i kveld for å si det (e.kl. 21.00). Når sant skal sies så er ikke dette første gang han gjør sånt. Han skal ha kontroll over alle. Hadde han bare kommet noen dager i forveien så hadde jeg kunnet ordne barnevakt hos ei av venninnene mine. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt såpass fornærmet at jeg hadde holdt meg hjemme! Men så er jeg litt spesiel også da:-))

..Hva med å ringe din onkel (eller hans kone hvis han har noen) å si at du har egentlig veldig lyst til å reise i konfirmasjonen, men at barnevakt kan du ikke skaffe på så kort varsel. Og spørre om hvorfor barnet ditt ikke kan være med. Si du skal passe han selv, og spør om hva som da er problem med at du tar han med deg. At siden det sto "m/fam" i innbydelsen så regnet du med at han også var invitert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...