Gå til innhold

Det er faen ikke lett


Altman

Anbefalte innlegg

Her om dagen var jeg og gikk tur langs Akerselva. Etter en stund møtte jeg på to karer som satt ved siden av hverandre og fisket. Den ene var ung og kjekk, og han fisket faktisk i Armani-dress (!) (fakta). Fiskeutstyret var helt tydelig det beste som var å oppdrive.

.... men han fikk ingenting

10 meter bortenfor satt det en uteligger, uten skikkelige klær eller fiskeutstyr. Fiskestangen hans var en pinne, og snøret var bare noe tråd.

han fikk heller ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

og moralen er......?

moralen er at man kan få litt av begge deler, men ikke mye av alt.... .bortsett fra hvis man ikke er fattig da, men selv da er det ikke lett, selv om man ikke er klar over konsekvensene av hva man foretar seg, ute sammenligning med de andre sakene forøvrig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg sier - moralen er ikke som før.

der er sikkert Torbjørn Jagland sin feil

.... det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moralen er at man kan få litt av begge deler, men ikke mye av alt.... .bortsett fra hvis man ikke er fattig da, men selv da er det ikke lett, selv om man ikke er klar over konsekvensene av hva man foretar seg, ute sammenligning med de andre sakene forøvrig,

Det var litt synd at ikke Armani-mannen fikk napp. Tenk å kle seg så fint til ingen nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er de elendige politikerne som styrer dette landet sin feil

Dette hadde ikke skjedd om Per Borten satt med makta ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest InfiniteJustice

og moralen er......?

At Altman er i beit for noe å skrive om. Det er ikke greit å være tom for ideer til forumundersøkelser når sola skinner og en egentlig skulle vært ute i frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Altman er i beit for noe å skrive om. Det er ikke greit å være tom for ideer til forumundersøkelser når sola skinner og en egentlig skulle vært ute i frisk luft.

ja, det er en del sol her nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Altman er i beit for noe å skrive om. Det er ikke greit å være tom for ideer til forumundersøkelser når sola skinner og en egentlig skulle vært ute i frisk luft.

Har du middnattsol du da? Her er det mørkt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest InfiniteJustice

Har du middnattsol du da? Her er det mørkt ute.

Nei, jeg er så træig til å skrive. Det var sol da jeg begynte, men nå er den borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Hva er det som ikke er lett ? Å skrive et meningsfylt innlegg, eller å få napp i Akerselva ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er så træig til å skrive. Det var sol da jeg begynte, men nå er den borte.

Dol er i alle fall treg i dag, eller kanskje jeg har treg linje. Kjenner jeg deg......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...