Gå til innhold

When The Levee Breaks


Altman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regner med at den er på plata ''Led Zeppelin IV'', som er den eneste jeg mangler.......*hulk*

stakkars deg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars deg :(

Ikke så veldig synd, da......den er på vei til meg fra USA, selvsagt på vinyl:-)

*Venter med lengsel og glede*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig synd, da......den er på vei til meg fra USA, selvsagt på vinyl:-)

*Venter med lengsel og glede*

Jeg har den også på vinyl :)

Hva synes du om Tea for One da ? Jeg kan ikke fatte at den ikke er mer populær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den også på vinyl :)

Hva synes du om Tea for One da ? Jeg kan ikke fatte at den ikke er mer populær

For å si det slik: De første 6 albumene var de beste. Tea for one var på Presence, som ikke nådde opp til de første platene. låta er god...men......

Egentlig er alt av Led Zeppelin ''konge'' for meg:-) Det samme med soloplatene til Robert Plant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å si det slik: De første 6 albumene var de beste. Tea for one var på Presence, som ikke nådde opp til de første platene. låta er god...men......

Egentlig er alt av Led Zeppelin ''konge'' for meg:-) Det samme med soloplatene til Robert Plant.

Jeg har det ene albumet til Plant - jeg husker ikke hva den het, men det er den med låta "Heaven Knows" (?)

Hmm, kanskje jeg skulle sjekke ut de andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ene albumet til Plant - jeg husker ikke hva den het, men det er den med låta "Heaven Knows" (?)

Hmm, kanskje jeg skulle sjekke ut de andre også.

Du kan sjekke han ut på denne linken, så vet du hva han har utgitt. Bare søk på navnet, og du får opp alle platene hans.

http://www.allmusic.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...