Gå til innhold

Kan man forminske porer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Våril

Det finnes en serie som heter Obagi. Den får du kjøpt hos plastiske kirurger f.eks. Klinikk Bunæs i Bærum og mange andre steder i landet. Det er en slags kjemisk peeling av huden med kremer. Den forminsker porene veldig.

Huden blir fantastisk fin :-) Jeg er strålende fornøyd, har fått ny babyhud i ansiktet.... Ikke en synelig pore..!

Gjest Store porer

Det finnes en serie som heter Obagi. Den får du kjøpt hos plastiske kirurger f.eks. Klinikk Bunæs i Bærum og mange andre steder i landet. Det er en slags kjemisk peeling av huden med kremer. Den forminsker porene veldig.

Huden blir fantastisk fin :-) Jeg er strålende fornøyd, har fått ny babyhud i ansiktet.... Ikke en synelig pore..!

Oh, nå ble jeg glad!

Kan du fortelle mer om den kremen, hvor mye koster den feks?

Og hadde du store problemer med porene? Har hatt en del kviser, og nå store kviser..arg!

Kan alle bruke den?

Gjest våril

Oh, nå ble jeg glad!

Kan du fortelle mer om den kremen, hvor mye koster den feks?

Og hadde du store problemer med porene? Har hatt en del kviser, og nå store kviser..arg!

Kan alle bruke den?

Det er en serie med kremer som du må bruke. Rensegel, tonic + diverse kremer. Du går på "programmet" i tre mnd, så en pause på tre mnd, så på'n igjen. Jeg er i en pause nå :-)

Alle kan bruke dette tror jeg, men ikke gravide og ammende.

Jeg hadde ikke så store porer, men arr etter kviser og pigmentflekker. Sorte prikker hadde jeg også - alt er borte :-) Folk kommenterer den pene huden min, for den er virkelig blitt nydelig - om jeg skal si det selv :-)))

Når du kjøper alle produktene første gangen koster de ca. 2500 kr -3000 kr. Det kommer litt ann på hva du tenger.

Legen/ plastik kirurgemn vil kikke på deg før du begynner å bruke produktene.

I brosjyren for produktene står det at de hjelper for store porer, og det tviler jeg ikke på.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...