Gå til innhold

Ny hårsveis - hjelp og tips


Gjest tytil

Anbefalte innlegg

Gjest tytil

Hallo. Jeg er 36 år og har alltid hatt kommunefarga hår. Alt håret er like langt og rekker litt nedenfor skuldrene samt at jeg har en rett pannelugg. Setter det ofte opp i hestehale eller med en spenne men er nå drit lei. Ansiktsformen er litt rund.

Jeg reiser nå til italia og videre til England om 1 måned og vil gjerne bli litt ny før jeg reiser.

Hvilke type sveis kan jeg ha og hva bør en kommunefarga person kunne gjøre med fargen (farge/bleke/stripe)

Har forsøkt noe og trives npk best med det lyse håret.

Finnes det en frisør eller andre der man kan teste ulike sveiser(evt parykker) eller bildemanipulasjon for å se om man kan ha en viss type sveis? Jeg har lyst til å klippe det jhelt kort til en tøff kort og littt rampete sveis men er usikker på om jeg er for rund i ansiktet til å gjøre dette.

er det steder på nettet der man kan hente sveiser for å putte inn bilde av seg selv.

Hva gjør jeg Hilsen en desperat kjerring som er drit lei sin egen stil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du tør å klippe det skikkelig kort, synes jeg det er kjempestilig! Jeg har selv en rund ansiktsform og har hatt kort-kort hår tidligere. Var veldig i tvil om jeg kunne ha det, men har fått masse skryt for at jeg kledde det korte håret mitt :) Dessuten går det jo an å eksperimentere mer med farger på kort hår - de klippes jo raskt bort igjen... *S*

Hvis du vil beholde lengden, kan du jo prøve å klippe en helt kort pannelugg (og da mener jeg _kort_!) - når man er litt rund i ansiktet blir ofte det forsterket ved en rett pannelugg. Hvis du klipper den helt kort - gjerne i en "bue" (hvor den følger hårfestet hvis du skjønner...) blir inntrykket noe helt annet. Ikke så tungt heller...

Du kan jo også prøve å klippe opp håret litt på sidene for å få en litt lettere frisyre.

I og med at du trives med litt lyst hår, bør du prøve å stripe det litt.

Bare noen små ideer fra meg, som absolutt ikke er noen frisør, men som er veldig opptatt av hår... *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...