Gå til innhold

Er ny.Hva betyr dottene?


Gjest gullet

Anbefalte innlegg

Gjest gullet

Hva betyr disse fargete prikkene som kommer ved siden av noen innlegg.Grå og røde. Noen som kan forklare det til meg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En grå dott markerer at det er det første innlegget i en tråd, altså startinnlegget i en diskusjon om du vil.

Dersom en av fagpersonalet svarer dukker det opp en liten rød dott foran deres svar, og så endrer den grå dotten til startinnlegget i den diskusjonen seg til en litt større rød en.

Var det sånn noenlunde klart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gullet

En grå dott markerer at det er det første innlegget i en tråd, altså startinnlegget i en diskusjon om du vil.

Dersom en av fagpersonalet svarer dukker det opp en liten rød dott foran deres svar, og så endrer den grå dotten til startinnlegget i den diskusjonen seg til en litt større rød en.

Var det sånn noenlunde klart?

Veldig bra svar.Tusen takk!!!!!!! Greit å skjønne hva det går i hvis jeg skal bruke litt tid her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gullet

En grå dott markerer at det er det første innlegget i en tråd, altså startinnlegget i en diskusjon om du vil.

Dersom en av fagpersonalet svarer dukker det opp en liten rød dott foran deres svar, og så endrer den grå dotten til startinnlegget i den diskusjonen seg til en litt større rød en.

Var det sånn noenlunde klart?

Veldig bra svar.Tusen takk!!!!!!! Greit å skjønne hva det går i hvis jeg skal bruke litt tid her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe de såg seg nødt til å begynne med her på DOL, siden den ene dotten etter den andre forsvandt !

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Det er noe de såg seg nødt til å begynne med her på DOL, siden den ene dotten etter den andre forsvandt !

Mvh

*Krysser beina i spiral.* :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Krysser beina i spiral.* :-/

Ikkje få krampe no da !

Ja, i detta tilfelle så funker ordtaket "bedre seint enn aldri" !

Meen, trodde nå du var litt moderne eg da?? hm...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ikkje få krampe no da !

Ja, i detta tilfelle så funker ordtaket "bedre seint enn aldri" !

Meen, trodde nå du var litt moderne eg da?? hm...:-)

Ikke når det gjelder dotten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...