Gå til innhold

To uker med Rembrandt tannkrem

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Ser det stadig er spørsmål om rembrandt tannkrem både her og på tannhelse-forumet.

I dag har jeg brukt denne i to uker, og jeg må si det er merkbart synlige forandringer på tennene mine. De er ganske mye hvitere. Har tilogmed fått kommentarer fra venner.

I utgangspunktet hadde jeg ganske hvite tenner, men ville likevel prøve denne.

Så herved, til dere som lurer: Anbefales! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53063-to-uker-med-rembrandt-tannkrem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Interessant.

Flere som har positive signaler å komme med etter bruk av denne tannkremen.??

Jeg har bare prøvd den i noen dager, og merker litt forskjell. Gubben derimot, som hadde skikkelig GULE tenner etter mye røyk og kaffi, har fått "nye" tenner! Det er helt utrolig, reine mirakelkuren! Anbefales på det sterkeste!

Interessant.

Ja, jeg har også merket stor forskjell!

Begynte å bruke den en tid tilbake, og i løpet av få dager ble tennene hvitere. Brukte opp tuben, og glemte å kjøpe ny.

Etter en liten uke med vanlig tannkrem, begynte tennene å bli gulere igjen. La fort merke til det, og kjøpte Rembrandt igjen. Heldigvis gikk det bare et par dager igjen før jeg så at hvitheten begynte å komme tilbake. :-)

Så jeg har veldig god erfaring med denne tannkremen!

Ja, jeg har også merket stor forskjell!

Begynte å bruke den en tid tilbake, og i løpet av få dager ble tennene hvitere. Brukte opp tuben, og glemte å kjøpe ny.

Etter en liten uke med vanlig tannkrem, begynte tennene å bli gulere igjen. La fort merke til det, og kjøpte Rembrandt igjen. Heldigvis gikk det bare et par dager igjen før jeg så at hvitheten begynte å komme tilbake. :-)

Så jeg har veldig god erfaring med denne tannkremen!

Annonse

Interessant.

Har du som tannlege noen formening om hvorfor akkurat Rembrandt skal virke så mye bedre enn alle disse andre tannkremene som lover hvitere tenner....? Hva er det for virkestoff (-er) i den som gjør dette ifht andre ?

Interessant.

Ja! Jeg merker stor forskjell når jeg bruker Rembrandt i stedet for vanlig tannkrem, nå holder jeg på og tester ut dette:

http://store.yahoo.com/rembrandt-toothpaste/fonfacdazwhi.html

Har du som tannlege noen formening om hvorfor akkurat Rembrandt skal virke så mye bedre enn alle disse andre tannkremene som lover hvitere tenner....? Hva er det for virkestoff (-er) i den som gjør dette ifht andre ?

Det er blekemiddel i den!

http://www.rembrandt.com/

Hvordan smaker den? Og hva koster en tube?

Den er dyr, det vet jeg. Dagens pris vet jeg ikke, men for lang tid tilbake siden kostet de ca 70-80 kroner. Jeg så på nettet i USA, der de har hjemmeside. Der koster den vanlige Rembrandt-tannkremen $ 6.99.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...