hypsnos Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Jeg flyttet for et års tid siden til Oslo fra Trondheim's utkantstrøk,her i Oslo er lufta dårligere og jeg lurer på om det kan være grunnen til at allergien min har tatt seg opp! Jeg har vært allergiker i hele mitt liv, og har også fått litt Astma pga. allergien,men ettersom årene har gått har jeg ikke hatt så store problemer med det som før! Og nå har problemene kommet tilbake!! Jeg kan nå ligge hele netter uten å sove fordi det klør over hele kroppen,jeg prøver å la være,men likevel klarer jeg å klø meg til blods!! Jeg har stygge merker og utslett over hele kroppen! Spesiellt på armer, rygg og ben! Jeg er allergisk mot mange ting(lang liste..),men jeg holder meg ganske bra unna de tingene som jeg er allergisk mot! Men kan jeg holde meg unna lufta? Jeg har brukt det meste av allergi medisin, men jeg er nå ganske immun mot det meste! For å liste opp, så har jeg brukt: Zyrtec, Phenamin,Phenamin Retard,Kestine Og en annen av samme type! Alle disse utenom Retard er jo milde medisiner,men likevel burde jeg jo merke litt bedring?? Har vært i kontakt med lege,men de har ingen forslag. Til opplysning så er jeg kryssallergiker! Noen som har et svar?? Må jeg flytte fra jobben og kjæresten og dra tilbake til Trondheim?? Vennlig hilsen Hypsnos,20år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53065-milj%C3%B8forandring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.