Gå til innhold

Er dette noe vits i?


Gjest første gang til psykiater

Anbefalte innlegg

Gjest første gang til psykiater

Var for første gang til psykiater igår, og det gikk heller dårlig. Kvinnemennesket satt der og så skikkelig sur og gretten ut hele tiden, selv da jeg fortalte ting som jeg hvertfall forventet et smil av henne.

I tillegg merket jeg at hun jo ikke hadde peiling på mye av det hun uttalte seg om. Hun påstod hardnakket at GHB er akkurat det samme som Ecstacy.. og ville ikke høre på meg da jeg prøvde å forklare.

Neste time jeg fikk er om en måned. Jeg var i utgangspunktet veldig positiv til dette opplegget her, men nå vet jeg virkelig ikke lenger. Har ikke lyst til å snakke med denne personen fler ganger. Går det an å få en ny psykiater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg hadde byttet lege hvis det hadde vært opp til meg. Noen passer bare ikke inn i det yrket er nå bare min mening.

Men det beste du kan gjøre for å få svar på om hvoirdan og om det går ann å bytte psyk. er å spørre legen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

Noen ganger kan det være lurt å bytte behandler.

Men å ta en slik beslutning kun på grunnlag av en samtale synes jeg høres meningsløst ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...