Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjenner ikke til det, dessverre. Men bra tiltak. Jeg lager sider selv, og det er god trening for unger å vise fram hva man skriver. Stå på !

Dessuten har jeg dårlig samvittighet, jeg skulle vært på konfirmasjon i Ølen dag. For langt og dyrt å reise osv.

...er du gnien?

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Søstra mi har kalver, sauer, noen hønsekrek, to unger, et barnebarn og en gubbe rekende rundt oppi der :-)

Vi i Oslo betaler for utsikt, men den utsikten ville være verd millioner spør du meg, du kan se milevis med fjell, knatter og knøs fra tunet.

Bruken av ordene knatter og knøs skyldes min hang til Heide Steen Jr. sketsjer : Flykapteinen i Spantax 1967 :-)

Krysser fingra for at mammuten drar eller blir?

Hvordan ordna du den printegreia? Kanskje min printer er for liten? :-/

På den ene hånda mi krysser jeg fingrene for at fyren liker Apache. (Og at HUN liker han selvsagt.)

På den andre hånda krysser jeg fingrene for at hun blir :-)

Når jeg printet ut så krysset jeg av på: "Alle rammer hver for seg". FØrst kom det 3 ark med diverse deler av den siden ,og på det fjerde kom artikkelen og bilde:-)

Gjest retvizan

På den ene hånda mi krysser jeg fingrene for at fyren liker Apache. (Og at HUN liker han selvsagt.)

På den andre hånda krysser jeg fingrene for at hun blir :-)

Når jeg printet ut så krysset jeg av på: "Alle rammer hver for seg". FØrst kom det 3 ark med diverse deler av den siden ,og på det fjerde kom artikkelen og bilde:-)

Jaha, tenkte jeg det ikke! Ikke så enkelt med printinga likevel, he he. Får prøve den metoden da.

Snuppa ringte igår igjen, de kom på tredje plass i turneringa! Det er bra, særlig med tanke på at de bare fikk 5-6 timers søvn natta før første turneringsdag.

Hun er fremdeles noenlunde edru. ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...