Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! jeg og min partner begge 28 år, prøver nå å bli gravide med barn nr 2. Barn nr 1 er 8 år. Etter to år uten klaff, har jeg nå gått til innkjøp av eggløsningstester. Den siste var positiv, jeg hadde sterke eggløsningssmerter, men vi hadde alikevel samleie i håp om å treffe på denne gangen. Etter samleie fikk jeg noen helt ubeskrivelige smerter i underlivet. De var så sterke at jeg kun kan sammenligne dem med rier. De varte hele natten, men ga seg utover neste dag. Jeg klarte hverken og sitte, eller gå, uten at det stakk, og verket helt besatt. Hva kan dette ha vært? Jeg har aldri opplevd liknende. Bør jeg oppsøke min lege? Smertene er over nå, men jeg er redd noe kan ha gått galt. MVH Kvinne 28 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53106-underlivssmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg har ført hørt om slike smerter når man har samleie på eggløsningsstidspunktet. Det skyldes sannsynligvis at en liten cyste brister og det kan gi slike smerter som gir seg relativt fort. Hvis de nå er borte skulle det ikke være nødvendig med kontroll.

Hvis dere ikke har oppnådd graviditet etter et års forsøk, kan dere søke hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53106-underlivssmerter/#findComment-216083
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...