Gå til innhold

maskinen slår seg av og går i sikkermodus 2

Anbefalte innlegg

Maskinen min slår seg innimellom av og går over i sikkermodus, og da må jeg slå av maskina med avknappen. Etterpå får jeg en melding om at maskina har kommet seg etter en alvorlig feil.

Dette var et lite resyme, jeg spurte om hjelp for noen dager siden om dette og fikk svar om at det kanskje var en feil som kunne rettes opp ved å sette inn Windows-disketten og prøve å reparere noe.

Dette prøvde jeg, men det var ingen feil å reparere der.

I dag slo den seg av igjen, og jeg fikk opp en melding om at feilen lå i windows\Minidump\Mini051102-01.dmp. (og noen andre bokstaver)

Jeg gikk videre inn på windows sine sider og det var ett eller annet med Minidump der og et spørsmål om å laste ned DirectX SDK.

Jeg lurer på om det er det jeg skal gjøre? Laste ned ett eller annet, eller hva? Hva er dette? Er det noen filer eller noe sånt som jeg mangler?

Dette ble langt og kanskje kronglete, men jeg håper noe snille genier der ute kan hjelpe meg nok en gang?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...