Gjest en gutt Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Hei Jeg får ofte blank nese, og synes dette er litt irriterende, noen råd? Også over til det jeg egentlig skulle spørre om. Har ofte hørt at "datahud", altså litt dårlig hud, får man pga kosten og stillesittingen. Men det føler jeg ikke er helt riktig. Dersom jeg sitter inne hele dagen og ser på TV, så er huden min helt fin. TV'en er 2 meter unna sofaen. Men dersom jeg sitter 40 cm foran min 6 år gamle dataskjerm hele dagen, så kjenner jeg liksom at huden er blitt verre. Den er blitt svettere liksom, som om kroppen min er redd huden skal tørke ut eller noe. Til info så spiser jeg kun sunn mat, ikke noe brus eller fast food, for de som måtte lure. Har dette noe med strålingen fra dataskjermen å gjøre? Og vil huden bli bedre om jeg skaffer meg en skjerm av nyere dato hvor jeg vet at strålingen er redusert betraktelig i forhold til gamle skjermer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53159-svett-nese-og-datahud/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Hei! PC-stråling kan jeg ikke mye om, men jeg an gi deg et råd angående blank nese! De fleste har fet hud på nesen, som er en del av den såkalte T-sonen (nesen og kinnene). Hvis du ikke gjør det så bør du starte med å rense huden din jevnlig, med gode produkter som passer til din hudtype!(vet du ikke hvilken hudtype du har så finner du nok mange tester for å finne det ut på nettet, søk på finn hudtype e.l) Ellers så finnes det kremer og gel som man smører på og de matter huden med umiddelbar virkning. Jeg selv har en slik gel fra body shop, hvor gelen er helt gjennomsiktig, og når man smører den på f.eks nesen blir huden glatt og matt-den er super! Den kalles "mattifier -gel matifant"-anbefales! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53159-svett-nese-og-datahud/#findComment-214458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en gutt Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Hei! PC-stråling kan jeg ikke mye om, men jeg an gi deg et råd angående blank nese! De fleste har fet hud på nesen, som er en del av den såkalte T-sonen (nesen og kinnene). Hvis du ikke gjør det så bør du starte med å rense huden din jevnlig, med gode produkter som passer til din hudtype!(vet du ikke hvilken hudtype du har så finner du nok mange tester for å finne det ut på nettet, søk på finn hudtype e.l) Ellers så finnes det kremer og gel som man smører på og de matter huden med umiddelbar virkning. Jeg selv har en slik gel fra body shop, hvor gelen er helt gjennomsiktig, og når man smører den på f.eks nesen blir huden glatt og matt-den er super! Den kalles "mattifier -gel matifant"-anbefales! Klem Takk Tanya 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53159-svett-nese-og-datahud/#findComment-220439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.