Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Heisan.

Ja så var man i Bergen da, og her har det selvfølgelig regnet. Det kom jo ikke som noe sjokk akkurat, selv om de hadde hatt masse finvær før vi kom.

Stor "fest" på folkehøgskola i går med middag og mye flott underholdning. Jeg må si jeg var mektig imponert over musikklassen og koret, de var utrolig flinke.

I dag har vi pakket datterens ting og satt unna det hun eventuelt skal ha her nede til neste år. Hybelkaninene på rommet hun delte var ikke så store men det var mange av dem.

Nu er vi hos sønnen og skal være her til onsdag når Beate er ferdig på skola. Håper på bedre vær, men det er vel bare å hyre seg. Gubben har planer om en liten tur på pub i kveld. Trivelig å se sønnen igjen, har ikke sett han siden bryllupet i fjor høst :o))))

Ha noen fine dager alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53232-bergen-calling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snoopy_Syttifire

Regna med du hadde det travelt, det ble så stille på sms fronten, he he.

Strynefjell skal vi forbigå i stillhet, men døh, hvordan gikk det i Førde?????

;-)

Sendte deg en sms i dag og forklarte hele greia.....hehe. Må nok utsette det der til senere.

Har hatt sol og fint i dag selv om det blåser litt. Pengene går fort... *svissjjj*...og vekk er dem. Vi har trødd i byen i flere timer og bare kosa oss, Bergen er virkelig en fin by. Tror nok sønnen og kona vil savne "storbyen" når de bosetter seg i Trondheim.

Jeg skal kokkelere med wok i kveld, har kjøpt inn kyllingfileeter.

I morgen kommer fruen i huset hjem så vi får treffe henne før vi drar på onsdag.

Beate vet enda ikke om hun og de to andre får stipendiat/støttekontakt jobben på skola neste år. Kommunene er så treg til å svare og ser ikke ut til å bry seg så veldig med å gjøre noe med det. Hun og de to andre er mektig irritert og forbannet. Det er jo synd å dra hjem og ikke vite noe, siden hun ikke har søkt på noe for neste år. Da er det bare å hive seg rundt og søke jobber for harde livet.

Jajja, time will show. Som det heter på godt norsk.

*klemmer*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53232-bergen-calling/#findComment-215651
Del på andre sider

Gjest retvizan

Sendte deg en sms i dag og forklarte hele greia.....hehe. Må nok utsette det der til senere.

Har hatt sol og fint i dag selv om det blåser litt. Pengene går fort... *svissjjj*...og vekk er dem. Vi har trødd i byen i flere timer og bare kosa oss, Bergen er virkelig en fin by. Tror nok sønnen og kona vil savne "storbyen" når de bosetter seg i Trondheim.

Jeg skal kokkelere med wok i kveld, har kjøpt inn kyllingfileeter.

I morgen kommer fruen i huset hjem så vi får treffe henne før vi drar på onsdag.

Beate vet enda ikke om hun og de to andre får stipendiat/støttekontakt jobben på skola neste år. Kommunene er så treg til å svare og ser ikke ut til å bry seg så veldig med å gjøre noe med det. Hun og de to andre er mektig irritert og forbannet. Det er jo synd å dra hjem og ikke vite noe, siden hun ikke har søkt på noe for neste år. Da er det bare å hive seg rundt og søke jobber for harde livet.

Jajja, time will show. Som det heter på godt norsk.

*klemmer*

Fant meldinga på fonen nå, jeg. Av og til blir den bare liggende å slenge et sted uten at jeg helt har oversikta.

Jasså, du pingla ut i Førde også. Snoopy dah! *Rister på huet*

Har ikke dola mye i dag, gitt, borsett fra litt oppbyggende øgleprat med Cheer på morgenen. Hadde store problemer med fingre og håndledd i dag, fikk ikke til å åpne altandøra engang. Takka alle gode makter for harrybuksa mi, (les: adidas) Levis i dag og jeg måtte hatt hjelp til hvert jævla dobesøk, he he. Mye bedre nå. :-)

Snuppa er kommet hjem fra DK, hadde hatt en kjempetur! Gjorde det vanvittig bra i cupen også, 3 plass og stooor pokal. *stolt*

Bra at du har tilgang på pc i Bergen, gi herr sønn skryt fra meg for at han har et møblert hjem! ;-)

Klemz

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53232-bergen-calling/#findComment-215688
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...