Gå til innhold

barna eller kjærligheten ?


Gjest nå eller aldri ?

Anbefalte innlegg

Gjest nå eller aldri ?

Saken er den at jeg har møtt mitt livs store kjærlighet, men... Er gift og har to små barn. Mannen i mitt liv bor i statene, så jeg vurderer rett og slett å flytte dit.

Faren til mine barn er en super far og vil klare barna helt utmerket alene. Og vi vil jo treffes i ferier/jul.

Er jeg gal av forelskelse eller har en mamma også rett til å følge sitt hjerte ?

Vi lever jo bare en gang......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå mest glad for at det er sommer, jeg. Kjærlighet & sånn er jeg ikke så opptatt av - med mindre det er utsikter til å få seg noe.

... også lurer jeg på noe om Klorhexidin. Hvorfor får man ikke kjøpt sterkere enn 1 mg/ml? Vanvittig irriterende. Fri for brød er jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine

Du skriver på en lite reflektert måte synes jeg. Barna eller kjærligheten.

Antagelig gjør du noe du vil angre på hele livet ditt akkurat nå. Du vil antagelig savne dine barn mer og mer ettersom årene går.

Hvor holdbart er din nye kjærlighet. Er du forelsket så vent til forelskelsen har gått over, da kan du vurdere om du skal skifte partner.

Legg innlegget inn på samlivsforum så får du et faglig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk når et av dine barn ser på deg med tårer i øynene og spør stille: "Mamma - Kan du ikke komme hjem til oss igjen?" Underleppa dirrer ,og en liten ,salt tåre renner nedover kinnet......

Netopp DET var det som fikk MEG til å angre da jeg sto ovenfor et slikt valg. Jeg valgte forelskelsen... Jeg valgte feil. Skal ikke si at sånn og sånn er rett og galt ,men vær så snill å tenke deg om for barnas skyld. DE vil lure på hvorfor du ikke valgte DEM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare du som kan gi svar på dette spørsmålet. Vi andre går ikke i dine sko.

Personlig ville jeg aldri reist fra mine små barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke barna dine rett til å vokse opp med både en mamma og en pappa? Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan du en gang kan tenke tanken på å reise hundrevis av mil bort fra barna dine for resten av livet!

Tror du bør se til å komme ned på jorden igjen snarest. Hva med å prøve å friske opp det forholdet du allerede er i? Gresset er meget sjeldent grønnere på den andre siden av gjerdet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er gjensidig "hett" mellom deg og sørstatmannen, så hadde det vel vært best at han flyttet hit?!

Ellers gidder jeg ikke komme med noen videre komentar, for den ville bare bli ugly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri forlatt mine barn på den måten. Aldri for ingen pris hadde jeg reist langt vekk fra barna mine uten mulighet til å se dem ofte.

Jeg ville helt klart valgt barna. Om ikke forholdet ditt er bra og du vil satse på denne mannen så får du få han til å flytte til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Hvordan i det hele tatt kan du vurdere noe sånt da?

Tenk på barna dine som vil savne mammaen sin sånn.. huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...