Gå til innhold

Neseblod


Kamilla

Anbefalte innlegg

Heisann en eller annen?!

Jeg har den senere tiden hatt mye vondt i magen, vært svimmel og kvalm. Idag så gikk jeg opp trappen til 5 etasje til en, ble svimmel og sliten. Når ejg satte meg ned begynte jeg plutselig å blø masse neseblod.. Kan det være for at jeg var sliten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hvordan gikk det med kaken i helgen??

Hei!

Det gikk kjempe bra, den ble _så_ fin. Bilde var helt perfekt på kaken :o)

Jeg har tatt masse bilder av den, sender deg når jeg har fremkalt filme, så får du se :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det gikk kjempe bra, den ble _så_ fin. Bilde var helt perfekt på kaken :o)

Jeg har tatt masse bilder av den, sender deg når jeg har fremkalt filme, så får du se :o))

Det hadde vært kjempegøy å se..

Kanskje jeg kan få låne bildet ditt til hjemmesiden min sånn at alle kan se at det ikke er så vanskelig??

Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det gikk kjempe bra, den ble _så_ fin. Bilde var helt perfekt på kaken :o)

Jeg har tatt masse bilder av den, sender deg når jeg har fremkalt filme, så får du se :o))

Det hadde vært kjempegøy å se..

Kanskje jeg kan få låne bildet ditt til hjemmesiden min sånn at alle kan se at det ikke er så vanskelig??

Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempegøy å se..

Kanskje jeg kan få låne bildet ditt til hjemmesiden min sånn at alle kan se at det ikke er så vanskelig??

Monica

Ja, det kan du godt. Skal og ha det på egen hjemmeside + bruke det til og markedsføre meg selv.

Istede for bord rundt, lagde jeg epleblomster i marsipan som jeg satte rundt. Det ble så fint :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som sånn jeg blir når jeg får for lite søvn og for lite mat.

Sover jeg lite begynner jeg enten å blø neseblod, eller så får jeg sånn sprengt blodkar i øyet.

Har du spist og sovet normalt den siste tiden ville jeg kanskje ringt legen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som sånn jeg blir når jeg får for lite søvn og for lite mat.

Sover jeg lite begynner jeg enten å blø neseblod, eller så får jeg sånn sprengt blodkar i øyet.

Har du spist og sovet normalt den siste tiden ville jeg kanskje ringt legen...

Ser bare på gutten min ; nå når han har vært syk blør han mye neseblod....

Det kan nok være grunnen , selv om jeg ikke vet hvorfor , men hvis det gjentar seg ville jeg nok tatt en telefon til legen!

God bedring da Kamilla!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bare på gutten min ; nå når han har vært syk blør han mye neseblod....

Det kan nok være grunnen , selv om jeg ikke vet hvorfor , men hvis det gjentar seg ville jeg nok tatt en telefon til legen!

God bedring da Kamilla!

Mvh

Hum, kanskje jeg skal ringe legen da. Om 5 dager skal jeg reise til USA, er jo best å gjøre det før jeg reiser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...