Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Sier bare faen i heite hælvete.

Han har vært her og ordnet telefonene så det er ok.

Men nå skjønner vi ikke bæret her.............og er pålogget på gammelmåten

Det går vanvittig treigt her nå, får prøve å restarte og krysse fingra for at maskina ikke kollapser.

Venter på at snuppa skal komme hjem fra Danmark. Bussen kommer ikke til klubbhuset før ca 01.15, det skal bli festlig å få krapylet opp i morgen tidlig. *Grøss*

Skal du treffe Snoopy forresten? Hun er på dine trakter, vettu.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53302-raglan/#findComment-214780
Del på andre sider

Gjest Raglan

Det går vanvittig treigt her nå, får prøve å restarte og krysse fingra for at maskina ikke kollapser.

Venter på at snuppa skal komme hjem fra Danmark. Bussen kommer ikke til klubbhuset før ca 01.15, det skal bli festlig å få krapylet opp i morgen tidlig. *Grøss*

Skal du treffe Snoopy forresten? Hun er på dine trakter, vettu.

Det blir koselig å få Snuppa hjem igjen. ;-))

Jeg har ikke tenkt å møte Snoopy fordi jeg ikke har tid rett og slett.

Jeg har jobbet 7 dager i strekk nå og skal jobbe A i morgen. Deretter har jeg kun 1 fridag før dtr. med mann og lillegutt kommer på tosdag.

Innen den tid skal vi ha fått til dette dritet med pc'en, strøket ørten bunadsskjorter, redd opp senger til gjestene og handlet osv. sov.

I tillegg er jeg drittsur nå fordi vi ikke klarer å installere ADSL. De sa det tok 5 min.de tullingene hos Tiscali.

Vi skjønner i alle fall ikke en dritt........noen av oss

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53302-raglan/#findComment-214855
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg har jobbet 7 dager i strekk nå og skal jobbe A i morgen. Deretter har jeg kun 1 fridag før dtr. med mann og lillegutt kommer på tosdag.

Innen den tid skal vi ha fått til dette dritet med pc'en, strøket ørten bunadsskjorter, redd opp senger til gjestene og handlet osv. sov.

I tillegg er jeg drittsur nå fordi vi ikke klarer å installere ADSL. De sa det tok 5 min.de tullingene hos Tiscali.

Jeg har det litt mer bedagelig. ;-)

Hvordan stryker du bunadskjorter forresten? Snuppa har bunadskjorte i bomull (?) med hardangersøm. Noe spesielt jeg må gjøre???

Dæver'n, strykejernet er sikkert rusta. Jeg stryker aldri.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53302-raglan/#findComment-214869
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Jeg har det litt mer bedagelig. ;-)

Hvordan stryker du bunadskjorter forresten? Snuppa har bunadskjorte i bomull (?) med hardangersøm. Noe spesielt jeg må gjøre???

Dæver'n, strykejernet er sikkert rusta. Jeg stryker aldri.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53302-raglan/#findComment-214870
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...