Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere er så søte når dere er sinte.

Jeg tror jaggu du trenger et knull du også.

Jeg tror egentlig du er en pysete liten småjente. Fordelen med å være på DOL, er at du slipper å konfronteres ansikt til ansikt, noe jeg tror du ikke har mot til. Ikke misforstå - jeg mener ikke at du har noen grunn til å være redd _meg_, men jeg tror du er generelt pysete og redd.

Du har funnet din form her på DOL, og det spiller du på til det kjedsommelige. Du er så vanvittig forutsigbar at det ikke er noen utfordring engang.

Du MÅ da ha mer å fare med enn dette, eller har du ikke mer fantasi? Jeg mener, det du skriver er ikke fornærmende engang, det er _bare_ platt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53313-zirine/#findComment-215193
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror egentlig du er en pysete liten småjente. Fordelen med å være på DOL, er at du slipper å konfronteres ansikt til ansikt, noe jeg tror du ikke har mot til. Ikke misforstå - jeg mener ikke at du har noen grunn til å være redd _meg_, men jeg tror du er generelt pysete og redd.

Du har funnet din form her på DOL, og det spiller du på til det kjedsommelige. Du er så vanvittig forutsigbar at det ikke er noen utfordring engang.

Du MÅ da ha mer å fare med enn dette, eller har du ikke mer fantasi? Jeg mener, det du skriver er ikke fornærmende engang, det er _bare_ platt.

Jeg begynner å lure på om du er seriøs på dette? Hva er det egentlig du er ute etter?

At jeg har et noe ufint språk i meldinger til andre dolere er da vel ikke noe du trenger å henge deg opp i. Jeg ber deg vel ikke om å lese andres meldinger fra meg?

Så du tror at jeg har prøvd å fornærme deg? Hehe...er det fornærmet du vil bli er det bare å si ifra. Jeg har jo bare pludret litt.

Mulig jeg er forutsigbar, men jeg liker det selv. Om du ikke liker det: Hvorfor skulle det spille noen rolle for meg?

Jeg tror du er en pingle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53313-zirine/#findComment-215198
Del på andre sider

Jeg begynner å lure på om du er seriøs på dette? Hva er det egentlig du er ute etter?

At jeg har et noe ufint språk i meldinger til andre dolere er da vel ikke noe du trenger å henge deg opp i. Jeg ber deg vel ikke om å lese andres meldinger fra meg?

Så du tror at jeg har prøvd å fornærme deg? Hehe...er det fornærmet du vil bli er det bare å si ifra. Jeg har jo bare pludret litt.

Mulig jeg er forutsigbar, men jeg liker det selv. Om du ikke liker det: Hvorfor skulle det spille noen rolle for meg?

Jeg tror du er en pingle.

Jeg er veldig seriøs på dette

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53313-zirine/#findComment-215258
Del på andre sider

Annonse

*LOL*

Da vil jeg anbefale deg å få noen nye dimensjoner i livet ditt.

Jeg har det moro og når du angriper meg, så får jeg det enda mer moro.

Du er ikke en smule ustabil siden du hauser deg opp over bagateller?

"Jeg har det moro og når du angriper meg, så får jeg det enda mer moro. "

Vettu, det tror jeg ikke en døyt på. Jeg tror du er forvirret og såret, og det er bra. Du prøver å fremstå som uinteressert, arrogant og tøff, men det er fullstendig feilslått

... og dersom du har det moro, er det fordi du ikke er oppegående nok til å fatte hva det er jeg snakker om. Manglende selvinnsikt er i seg selv irriterende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53313-zirine/#findComment-215273
Del på andre sider

"Jeg har det moro og når du angriper meg, så får jeg det enda mer moro. "

Vettu, det tror jeg ikke en døyt på. Jeg tror du er forvirret og såret, og det er bra. Du prøver å fremstå som uinteressert, arrogant og tøff, men det er fullstendig feilslått

... og dersom du har det moro, er det fordi du ikke er oppegående nok til å fatte hva det er jeg snakker om. Manglende selvinnsikt er i seg selv irriterende.

"Vettu, det tror jeg ikke en døyt på. Jeg tror du er forvirret og såret, og det er bra. Du prøver å fremstå som uinteressert, arrogant og tøff, men det er fullstendig feilslått"

Tro hva faen du vil for meg. Jeg er selvsagt hverken forvirret eller såret. Vel, litt forvirret skal jeg vel heller innrømme at jeg er, men det er kun fordi jeg ikke fatter hvordan det er mulig å bli så dønn seriøs og opphengt i små bagateller som det du er. Du lager jo en stor sak av ingenting.

"... og dersom du har det moro, er det fordi du ikke er oppegående nok til å fatte hva det er jeg snakker om. Manglende selvinnsikt er i seg selv irriterende."

Så fortell meg hva det er du egentlig vil frem til da, siden jeg både mangler selvinnsikt og ikke er oppegående. Eller er du for feig til å fortelle hvorfor du plutselig har fått et horn i siden til meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53313-zirine/#findComment-215278
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...