Gå til innhold

Hvor få monsterkasse?


Gjest X-data

Anbefalte innlegg

Gjest X-data

Skal sende en 19 tommers skjerm med fly og lurer på hvor i huleste jeg får tak i slik en stor kasse slik at den blir behørlig sikret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tid så kan du jo snekre en kasse. Hvis du bruker pappeske så husk å sikre med isopor på alle bauer og kanter. En eske kan du få tak i hos næringsdrivende. (og da mener jeg ikke Rema osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest X-data

Har du tid så kan du jo snekre en kasse. Hvis du bruker pappeske så husk å sikre med isopor på alle bauer og kanter. En eske kan du få tak i hos næringsdrivende. (og da mener jeg ikke Rema osv.)

Snekring er jeg for dårlig til er jeg redd.

Næringsdrivende, mener du ymse firma?

Hvor får jeg tak i isopor til foringen da?

Takk for tipsene dine, jeg er en utrolig dårlig handywoman, prøver å lære :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snekring er jeg for dårlig til er jeg redd.

Næringsdrivende, mener du ymse firma?

Hvor får jeg tak i isopor til foringen da?

Takk for tipsene dine, jeg er en utrolig dårlig handywoman, prøver å lære :-)

Jeg tenkte på ymse firma ja. Si hva du skal bruke det til. Er mulig Posten kan ha noe spesial-embalasje også.(skjekk på www.posten.no) Men regn så med at den i tilfelle er dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kontakte et firma som har en del datautstyr (dataleverandør eller firmaer som har mye datautstyr i bruk) - de har kanskje en original monitor-eske de kan avse... Husk bare å ha isopor på alle bauger og kanter, slik at skjermen står HELT støtt i esken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...