Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forresten hvordan går det med bilen?

go morgen mrxx 's'

Nå kjører den som bare det ;o) den har fått en mye bedere motor en det den hadde også, for nå "klikker" det ikke lenger :-D

Det eneste problemet vi har nå, er at termoeteret inni bilen ikke fungerer. Så det er veldig varmt inni bilen når vi har kjørt en stund. Soltaket hjelper bitte litt men.....

Den har vært på veigen i 14 dager nå allerede. Nå er det en som vil kjøpe den for dobbelt av den prisen vi selv kjøpte den for....så det hadde vært no ;o)

'

Vi fant et par motorer som ikke passet inn først skjønner du, så derfor tok det litt tid.

*s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53325-tajmahal/#findComment-215226
Del på andre sider

go morgen mrxx 's'

Nå kjører den som bare det ;o) den har fått en mye bedere motor en det den hadde også, for nå "klikker" det ikke lenger :-D

Det eneste problemet vi har nå, er at termoeteret inni bilen ikke fungerer. Så det er veldig varmt inni bilen når vi har kjørt en stund. Soltaket hjelper bitte litt men.....

Den har vært på veigen i 14 dager nå allerede. Nå er det en som vil kjøpe den for dobbelt av den prisen vi selv kjøpte den for....så det hadde vært no ;o)

'

Vi fant et par motorer som ikke passet inn først skjønner du, så derfor tok det litt tid.

*s*

Da hadde jeg solgt bilen tvert, hvis jeg hadde fått det dobbelte for den. Selgere dere ikke nå vil dere angre som f** senere, garantert:-))

Slik jeg forstår deg, så klarer du ikke å stenge for varmen som kommer inn i bilen. Da er det kranen som sitter i motorrommet du ikke klarer å få stengt av en eller annen grunn. Dette kan gjøres manuelt, på de fleste biler, se i motorrommet der hvor vannslangene går inn i kupeen,der sitter det en kran du kan vri på.

Flott å høre at bilen går igjen:-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53325-tajmahal/#findComment-215331
Del på andre sider

Da hadde jeg solgt bilen tvert, hvis jeg hadde fått det dobbelte for den. Selgere dere ikke nå vil dere angre som f** senere, garantert:-))

Slik jeg forstår deg, så klarer du ikke å stenge for varmen som kommer inn i bilen. Da er det kranen som sitter i motorrommet du ikke klarer å få stengt av en eller annen grunn. Dette kan gjøres manuelt, på de fleste biler, se i motorrommet der hvor vannslangene går inn i kupeen,der sitter det en kran du kan vri på.

Flott å høre at bilen går igjen:-))

Takk for det ;o)

Vi skal nok selge ja....om kjøper ikke ombestemmer seg... vi skal ha 7 seter *s* barn nr 4 er jo på veg ;o)

*stikker hue under panseret*

*s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53325-tajmahal/#findComment-215650
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...