Lars20 Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Alt dette begynte for snart 4 uker siden nå. Det hele startet med at jeg fikk vanskeligheter med å tisse og at jeg følte at jeg måtte tisse fordi om jeg ikke skulle det. hadde også litt sviing på høyre side nærme penis og strekk og trykksmerter over blæra og litt ned mot låret. Jeg dro først på legevakta og legen sa at han ikke fant noe i urinen jeg tok med (dette var på kveldstid), så han påsto at jeg hadde en prostatitt. Han skrev deretter ut en kur med Tripotamin. Men dette hjalp ikke i det hele tatt, så mot slutten av kuren så var jeg faktisk værre enn før. På dette tidspunktet så hadde jeg også fått sviing i urinrøret, både helt innerst og nesten helt ytterst. Så jeg dro til fastlegen min. han sendte urinen min inn til dyrking. Han tok også en del prøver av urinrøret mitt og en undersøkelse i rektum. Han konstaterte at jeg ikke hadde en prostatitt men en urinveisinfeksjon. Så han sa at jeg bare skulle kutte ut siste del av Tripotamin kuren, og heller begynne på en Ciproxin kur. Så jeg gjorde det. Jeg begynnte å føle meg bedre etter ca 3 dager, å alt gikk bedringens vei. Men en dag som jeg onanerte så begynnte det å svi skikkelig etterpå, kjente også at jeg måtte tisse skikkelig men det gikk ike, fikk bare ut noen dråper av gangen. etter ca 2 timer så begynnte dette å roe seg ned. Men jeg følte at jeg var blitt værre igjen. Føltes nesten som flere skritt tilbake i sykdommen. Jeg ble ferdig med Ciproxin kuren å følte med bedre men ikke frisk. Det svidde fortsatt litt helt ytterst i urinrøret og følte fortsatt at jeg måtte tisse noenganger fordi om det ikke gikk. Så jeg fikk en Ciproxin kur til, begynnte også med tranbær piller samtidig. Så fram til Fredag følte jeg meg faktisk nesten helt frisk, hadde bare litt småkløing og nesten ikke noe sviing i det hele tatt i urinrøret. Men så måtte jeg jobbe lørdag og søndag og da blei det litt værre igjen. blei vanskeligere å tisse å svidde litt mere. Å igår natt når jeg kom hjem fra jobb så onanerte jeg igjen, å når jeg var ferdig var den samme forferdelige sviingen tilbake, og etter at jeg fikk tisset så følte jeg at jeg måtte tisse mye mere men det kom bare noen få dråper av gangen. Mesteparten av smerten forsvant etter ca 3-4 timer, men når jeg våknet opp idag så følte jeg meg fortsatt værre en jeg var før helga. Nå svir det mere ytterst i urinrøret igjen, og jeg kjenner at jeg må tisse før jeg må tisse. vær så snill å hjelp meg, det føles som om dette aldri skal gå over. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53339-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-%C3%A5-hjelp-meg-dette-gjelder-en-urinveisinfeksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Ring legevakta!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53339-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-%C3%A5-hjelp-meg-dette-gjelder-en-urinveisinfeksjon/#findComment-215008 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sorgfull Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Ring legevakta!! JA, morsomt, men sant du bør ringe. Og slutt å onanere, du blir bare dårligere å får vondt. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53339-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-%C3%A5-hjelp-meg-dette-gjelder-en-urinveisinfeksjon/#findComment-215009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg forstår at du har det fælt. Utfra det du skriver vil man først tenke på infeksjon i urinrøret eller i prostata. Men den som kan svare deg på dette er fastlegen din som har undersøkt deg og tatt prøver. Det er mye bedre å gå tilbake til ham enn til legevakten hvor du treffer en ny lege. Jeg kan altså bare anbefale deg å ta kontakt med legen din på nytt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53339-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-%C3%A5-hjelp-meg-dette-gjelder-en-urinveisinfeksjon/#findComment-217309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.