Gå til innhold

tegne-brett/penn?


Gjest zoom

Anbefalte innlegg

Jeg har såååå lyst på ett sånt tegnebrett (?)greie som du bruker en slags penn til og tegne på data maskinen med?(i tegneprogram, jeg bruker psp) Jeg har ikke peiling på hva jeg skal kalle det, sorry:) Noen som har litt info som kanskje kan hjelpe meg litt?

Hvor jeg kan få tak i det? Pris..osv?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var nok ikke den du søkte? prøv via www.teoma.com eller www.wisenut.com som er de nye raske søkemotorene. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv et av merket wacom (ultrapad A5) den kostet i underkant av 3000 for ca 4-5 år siden... a6 størrelsen koster nok mindre. Anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har selv et av merket wacom (ultrapad A5) den kostet i underkant av 3000 for ca 4-5 år siden... a6 størrelsen koster nok mindre. Anbefales!!

Synes du A5 er en grei størrelse? Jeg var og så på dem, synes A6 så litt liten ut.

Takk for svar:)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes du A5 er en grei størrelse? Jeg var og så på dem, synes A6 så litt liten ut.

Takk for svar:)

Mvh

A5 funker kjempegreitt! du kan jo også zoome inn på skjermen hvis du føler at du må tegne smått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...