Gjest Raglan Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Jeg er sikkert i ferd med å bli aldri så lite gal.............................. det kjennes sånn ut. Nå funker ADSL'en, men jeg klarer fa** meg ikke å installere Norton Firewall. Skriften i boken er knøttliten, og ikke vet jeg hva jeg skal krysse av for eller ikke. I tillegg har jeg klart å lage en Windows feil ????? Ike spør hvordan. Ikke tør jeg formatere heller, da kommer vi vel aldri oppe og går igjen. . Så nå tør jeg pi**** ikke være på nett. Er på jobb nå................... 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Er det en sjanse for at nabogutten kan ordne opp i dette surret ditt? Hvis ikke, kom deg på nett - uten brannmur - og be om hjelp på dataforum etter at du er gått av vakt. *ser fram til en festlig kveld på dol, he he) 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Er det en sjanse for at nabogutten kan ordne opp i dette surret ditt? Hvis ikke, kom deg på nett - uten brannmur - og be om hjelp på dataforum etter at du er gått av vakt. *ser fram til en festlig kveld på dol, he he) Nabogutten har gjort jobben sin han, og det har vi også. I dag , etter at vi ikke klarte å få det til i går, ringte jeg Tiscali for å få hjelp. Og feilen lå ikke i garnhaugen, men hos Telenor. Etter 1 time ringte Telenor og sa at nå var det i orden fra deres side, og vips så var vi der. Tror jeg venter til i morgen med den store DOL kvelden - da kommer vi kjære sønn oppover og kan fikse det som fikses skal. Må spare litt på naboen også vet du ;-))- Han kan være god å ha seinere. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Nabogutten har gjort jobben sin han, og det har vi også. I dag , etter at vi ikke klarte å få det til i går, ringte jeg Tiscali for å få hjelp. Og feilen lå ikke i garnhaugen, men hos Telenor. Etter 1 time ringte Telenor og sa at nå var det i orden fra deres side, og vips så var vi der. Tror jeg venter til i morgen med den store DOL kvelden - da kommer vi kjære sønn oppover og kan fikse det som fikses skal. Må spare litt på naboen også vet du ;-))- Han kan være god å ha seinere. Høres bra ut det der, vettu. Hvor lenge varer vaktene hos dere forresten? Vi har A vakter til kl 22 og 22.30. 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Høres bra ut det der, vettu. Hvor lenge varer vaktene hos dere forresten? Vi har A vakter til kl 22 og 22.30. 14.30-22-00........................snart rapport. YEH........... 0 Siter
Wulfi Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 14.30-22-00........................snart rapport. YEH........... Sykle hjem ? :-) Hilse hestene å gi dem en kos fra meg dah :-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 14.30-22-00........................snart rapport. YEH........... Akkurat nå sykler du antagelig forbi hestene..... PASS OPP! NÅ GALOPPERER DE MOT GJERDET!!!!!! He he.. 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Sykle hjem ? :-) Hilse hestene å gi dem en kos fra meg dah :-) Kjørte hjem ;-)) Og så ingen hester i dag. 0 Siter
Snoopy_Syttifire Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 Kjørte hjem ;-)) Og så ingen hester i dag. Korsen klare du å snik dæ te en tur på pc'n i arbeidstida????? Vi har fått pc på jobben nu, kanskje jeg skulle ta på meg noen nattvakter *ler*. Hjemmemaskina er jo død, iallefall er den ute av kontroll. *tjooohheeeeeeiiiii* 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 Korsen klare du å snik dæ te en tur på pc'n i arbeidstida????? Vi har fått pc på jobben nu, kanskje jeg skulle ta på meg noen nattvakter *ler*. Hjemmemaskina er jo død, iallefall er den ute av kontroll. *tjooohheeeeeeiiiii* I arbeidstiden hmmmmmmm. Man henter evt.med., man leser i kardex osv. og da er det kjapt gjort med en tur innpå. ;-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.