Gå til innhold

Sore pakker fra Norge til USA


Rhodi

Anbefalte innlegg

Jeg skal hjem til Norge til sommeren, og skal også benytte anledningen til å få tatt med meg endel ting (møbler og diverse) med tilbake til USA. Noen som vet hvor jeg kan henvende meg (hvilket selskap i Oslo)vedr. priser og fremgangsmåte vedr. pakking osv.? Det billigste blir vel med båt. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christell

Tror jeg ville ringt opplysningen 1881 og spurt etter båttransport i Oslo.

Vet at det finnes ettersom svigerforeldrene mine har tatt med en container fra San Fransisco til Oslo. Mener at de betalte ganske mye for dette. (40.000,- for 1/2 container?) Den inneholdt veeeeeldig mye inkl. en bil. Alt ble levert på døra på Østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Min kone tok med seg masse greier til Norge fra USA da hun kom hit for å bo sammen med meg :)

Hun ringte litt rundt i området der hun bodde og fant et selskap som samarbeidet med et norsk selskap (jeg tror de fleste litt større "flyttebyråer" samarbeider mye over grensene). Nå husker jeg ikke navnet her og nå, dessuten er det ikke sikkert at de finnes der du bor.

Det kostet NOK 16000,- for 2 store amerikanske sofaer, en stor amerikansk seng, et par mindre skap og masse esker. Alt ble hentet der hun bodde (i Reno) og levert på døra her hjemme i Norge.

Når det er sagt, fikk vi anbefalt Adams Express her i Oslo av et annet spedisjonsfirma. De har visstnok mye flytting for utenrikstjenesten (utenriksdepartementet) og vet sikkert hvor du kan henvende deg. Vet ikke om det er lov å legge ut linken her, men du finner dem på www.adamsexpress.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til begge to, yubba og Christell!

Her på DOL vet man alltids råd!

Linken du sendte meg, yubba er akkurat det jeg lette etter!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...